Toon posts:

Hoge ping!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een tijdje best vaak fukkin hoge pings!
Als ik online speel, zoals net
1700! terwijl een maat van me die 100meter van me vandaan woont en ook Chellol cl;assic heeft. ping heeft van 180.
we zitten hier met 4 pc's op 1 verbinding, en bij die vriend zitten er 3op.
what's wrongg? :(

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Ik heb hetzelfde gehad ook met chello. Kijk is naar je internet opties. (ik ga er even vanuit dat je windows gebruikt). En dan naar de tab verbindingen -> lan instellingen. Kijk daar ius of er een proxy is ingesteeld die daar niet hoort. Ik had hier proxy.netsetter.com staan. Dez was gelocaliseerd in de VS waardoor al mijn verkeer via daar verliep.

edit:
Ik heb dit probleem al eerder gepost. Probeer de search anders is ;)

[ Voor 12% gewijzigd door G F0rce 1 op 29-11-2003 10:02 ]

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Verwijderd

Ik weet niet waar je zit te gamen, maar 180, vind ik ook al gigantisch hoog.

Bij mij (chello classic, ook 4pc's) heb ik in cs (meestal uk2 servers) gemiddeld een ping tussen de 30 en de 50. Met 180 zou ik ook al niet echt blij zijn

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel America's army, de meeste servers zijn ook in USA.
er stond niks fout bij lan-instellingen. ik heb nu even proxy instelling overnemen uit IE aangevinkt, misschien helpt dat :)

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:43
Misschien is je router/interne netwerk wat brak, waardoor het erg vertraagd wordt?

|>

• 4VAlien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 20:02

4VAlien

Intarweb!

wat is je ping als je niet speelt? En hoe snel kan je ongeveer downloaden? met 4KB/sec wordt het krap bij spellen :'(

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/micsite/hogeping.jpg

me d/l speed is ook niet erg snel zie'k neta(100kb/s)(normaal 160))

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 10:15 ]

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-05 06:17
ben je niet op het zelfde moment aan het uploaden??? kijk eens naar je netwerkstatus... evt kan een worm ook telkens uploaden waardoor je ping en download snelheid helemaal in elkaar zakken

Verwijderd

Topicstarter
30.000 pakketjes eruit 22.000 erin.
kzal eens een viruscan doen.

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:19

Kettrick

Rantmeister!

Heeft je zusje niet ergens kazaa aanstaan ofzo ?, daar krijg je ook dergelijke ellende mee.

Verwijderd

Topicstarter
Net kon ik ff game(met ping van 160-250) maar nu is het weer mis :(

Verwijderd

Bij America's Army is een ping van 180 heel normaal trouwens, voor degenen die het niet weten (en ja, ook goed speelbaar dan)

heb je dit alleen bij AA? alleen bij unofficial servers? wat gebeurt er als die andere 3 pc's uit staan? lijkt er toch op dat er iets anders een boel bandbreedte opslurpt...

je kunt in AA ook proberen om "flush" in te typen in de console, dat scheelt soms veel

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
begrijp ik het nou goed, zitten jullie met zijn 4en bij jou op thuis en bij die maat van jou met zijn 3en? oh wacht ff, ik zie dat het alleen om pc's gaan die daar op het netwerk zitten. Je moet die server waar je op speelt eerst ff gaan pingen , ff kijken wat daar uit komt , dan kun je zien of de instellingen verkeerd staan in het spel of ergens anders.

[ Voor 55% gewijzigd door QSYS op 29-11-2003 11:23 ]

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

check via www.dslreports.com je snelheid en probeer drtcp te downloaden om je instellingen te verkloten totdat het wel goed gaat

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
Het lag aan m'n draadloze usb kastje, ik heb hem nu verplaats, stukje dichter bij de acces point en n u heb ik pings van 160a250 :)
topic kán dicht.

thnq
Pagina: 1