Een paar maanden geleden stelde ik hier de vraag of iemand ervaring heeft met de Eizo L465 (EIZO L465- Iemand ervaringen met ghosting e.d.?). Na wat research gedaan te hebben, heb ik besloten die monitor te kopen. De kleuren zijn prima, maar de inkijkhoek is niet vervelend zoals ik eerst dacht, maar dramatisch! Ik erger me enorm aan dat ding, als ik een beetje onderuitzak in de stoel merk ik al dat ik de kleuren anders zie. Wanneer ik met een ander persoon achter het scherm zit zien we beide bar weinig... Oftewel: tijd voor een andere monitor.
Mijn oog is nu gevallen op een andere EIZO, namelijk de L557. Hierover is wel veel te lezen, heeft ook veel goede recenties/reviews. Toch wil ik graag de monitor in real life zien voordat ik opnieuw een monitor zou kopen die niet bevalt. Probleem is alleen een bedrijf te vinden die hem heeft staan
Ik woon in Flevoland, kan daar in de buurt wel rondcruisen. Weet iemand een bedrijf dat EIZO's heeft staan?
Mijn oog is nu gevallen op een andere EIZO, namelijk de L557. Hierover is wel veel te lezen, heeft ook veel goede recenties/reviews. Toch wil ik graag de monitor in real life zien voordat ik opnieuw een monitor zou kopen die niet bevalt. Probleem is alleen een bedrijf te vinden die hem heeft staan