PCTV Pro

Pagina: 1
Acties:

• De doorloper
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-07 22:22
Ik heb een PCTV Pro gekocht, maar heb problemen met het opnemen/capturen. Zodra ik dat wil starten, krijg ik de Fatal Error "Could not open log file for reading". Ik heb geen idee hoe ik dit oplos.

Ik gebruik de bijgeleverde versie 5.5 van de software.

Ik heb gezocht op pinnaclesys.com, gebeld (vanavond) naar de Amerikaanse helpdesk, maar die was dicht wegens Thankgiving en ik heb gegoogled en op dit forum gezocht, maar niets kunnen vinden.

Iemand een oplossing?

• JayBigfoot
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-08 17:36
Ik heb hier in het begin ook problemen mee gehad. De enige oplossing die ik heb gevonden was het programma uninstallen, de registry toevoegingen verwijderen (volgens mij staat op de pinnacle site nog een tooltje voor) en het programma daarna pas opnieuw installeren. Nog beter is om ook je harddisk te formatteren, operating system opnieuw installeren en dan PCTVPro te installleren. Dit laatste werkte bij mij ook goed..maarja..het is wel rigoreus.

Succes!!! :)

• De doorloper
Die eerste mogelijkheid ga ik proberen. Die tweede vind ik niets. Mijn installatie zit prima in elkaar ik ga een beetje tijd steken in 'alles opnieuw installeren'. Maar goed ik heb op de pinakelsite die regtools gezien en die zal ik erbij gebruiken, waarna ik ook zelf nog ff in het register zal kijken of er wat is achter gebleven :)

thanx iig.

• De doorloper
Na opnieuw de software installen werkt het. Nog niet helemaal vlekkeloos overigens; als ik een opname maak van >25 minuten, dan loopt beeld en geluid niet meer synchroon. Zit dan iets van 10 seconden tussen.