Toon posts:

[Win2000]Knop toevoegen aan recent

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al in de search van got gekeken en op google zitten zoeken, maar ik kan het nergens vinden. Mijn vraag is of het mogelijk is om naast het knopje "mijn documenten" een andere knop neer te zetten? En dan bedoel ik dus bij het stuk waar de recente documenten staan.

En een tweede vraag, is het mogelijk om een map erbij te zetten in die filetree waar je altijd heen gaat als je wat wilt opslaan.

Ik wed dat het allebei kan, maar misschien kunnen jullie me vertellen hoe.
Ik ben niet zo ster in het register dus als het even kan zo duidelijk mogelijk.

Alvast bedankt.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Goodvibe,

Ik heb geen idee waar je het over hebt eigenlijk. Lees je verhaal nou zelf nog eens door, en kijk eens ofdat jij kan begrijpen wat je nou precies bedoelt.

Een "Mijn documenten" map heb ik op een vier of vijftal verschillende plaatsen in mijn interface terug, in het Start Menu, op de Desktop, op de Comdlg32 dialogs, in de Explorer en vast nog wel op andere plekken. Wat je met recent bedoelt snap ik ook niet precies?

Wil je gewoon een snelkoppeling bij maken in je "Recent" documents dat in je start menu staat? Zo ja - navigeer eens naar Start -> Run -> %userprofile%\recent en creeer gewoon een shortcut.

Die 2e vraag snap ik al helemaal niet dus wil ik niet eens gaan gokken ;)

Probeer verder voortaan aan te geven waar je dan op gezocht had (misschien had het dan duidelijk gemaakt), en wat de resultaten waren die je gevonden had :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ten eerste zie ^^^ :P

Dan je punt 1: je bedoelt 'onder de streep' een extra menu naast Run, Help, Search, Settings, Documents en Programs toch? Geen idee :P
(Als ik het wel goed begrijp, de topictitel lijkt te suggereren van niet).

Punt 2: dat heet de places bar ->> [google=places bar editor] :)
Bedenk dat je eigenlijk drie places bars hebt: Office, 'de rest' en natuutlijk in applicaties zelf gebouwde. Maar je hebt er dus twee aan te passen, waarschijnlijk met twee tooltjes (of twee keer het register induiken, zie bijv dit).

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 29-11-2003 11:43 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb ff twee plaatjes gesoept misschien dat het dan duidelijker is.
Afbeeldingslocatie: http://www2.hku.nl/~daniel8/tweakers/bedoeling01.gif
Ik wil dus een eigen map toevoegen naast mijn documenten.

Afbeeldingslocatie: http://www2.hku.nl/~daniel8/tweakers/bedoeling02.gif
En hier wil ik dus ook m'n eigen map toevoegen.

Ik hoop dat jullie me nu wel kunnen helpen. Sorry voor de onduidelijkheid.

En ik denk idd dat dat is wat ik bedoel @ fjk. Ik zal straks nog even goed gaan kijken.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 22:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het is oude koeien uit de sloot halen ik weet het, maar ben toch benieuwd of iemand er een antwoord weet.