Toon posts:

[FireBird] Link Instellingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenacht allemaal,

Ik gebruik al een tijd FireBird als browser omdat ik erg blij ben met de overzichtelijke interface en de snelheid, het probleem zit hem echter in de instellingen, ik kan me daar nog steeds niet goed een weg door vinden, vandaar dus ook dit probleem.

Ik wil een link (in dit geval news:) doorlinken naar het daarvoor geschikte programma en niet Micro$haftsoft Outlook Express) hoe verander ik dit in de registery van mijn comp of gewoon in FireBird, alvast hartelijk dank!

Sam

Ps. als het niet duidelijk is hoor ik het wel

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 29-11-2003 11:29 . Reden: Een beetje goedkoop en onorigineel, zo'n verbastering :Z ]

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 13:46

DizzyWeb

Ondertiteld

Probeer eens in de MozillaZine fora te zoeken, daar is dit uitvoerig behandeld.

Verwijderd

Topicstarter
Als het daar zo behandeld is, geef me dan of een link (want ik weet echt niet op wat voor trefwoorden ik zoeken moet) of zeg het gewoon hier ... je weet het toch?

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:46

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Met een beetje zoeken heb ik dit gevonden (2 minuten met google):

http://mozex.mozdev.org/index.html
Mozex is an extension which allows the user to use external programs for these actions:

* view page source
* edit content of textareas (possibly utilizing a spell-checker in the text editor)
* handle mailto, news, telnet and FTP links
* download files

[ Voor 4% gewijzigd door The Bad Seed op 29-11-2003 00:52 ]

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Topicstarter
Dank je ! Nu ik de extension erin heb wil ik toch óók nog graag weten hoe ik dan bij commands een programma naam + uitvoeropdracht invoer :D Ik weet het ben lastig, maar daarna zijn jullie wel van me af dusss

news: (dan het programma newsleecher in deze dir F:\P2P\Newsleecher\newsleecher.exe) Dus zodat hij meteen de link download en niet alleen het programma opent ;)

Thank you!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Boe

Hmm, dit opent in mijn geval keurig Agent terwijl ik geen aparte instellingen heb gedaan voor news, gewoon in IE (omdat het OS het nu eenmaal daar wilt hebebn ingesteld) gezegd dat Agent de default usenet client is.

Maar goed. Ik gebruik dus ( :+ ) geen Mozex, maar check de prefs.js even of je daar de opdracht kan aanvullen.

edit:

Ik heb trouwens je topicstart iets aangepast, je had een kleine typo gemaakt: laten we het beestje gewoon bij de naam noemen :P

[ Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 29-11-2003 11:37 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1