Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BLACK SPIDER NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 14:00
Ik heb een probleem met mijn Palm Vx
Ik heb hem 2 jaar geleden nieuw gekocht, eerste paar dagen deed hij het perfect, allemaal programma's opgezet enz. tot dat een van de programma's een virus was (ik had toen nog geen virusscanner).
Nadat die virus geupload was naar mijn palm deed hij het helemaal niet meer, (hard)resetten deed nix, helemaal nix.

Ik de palm dus terug gebracht naar de winkel voor reparatie, week later netjes telefoon dat hij niet gemaakt kon worden en dat ik geld terug kreeg.

Weer een week later kreeg ik van de winkel een telefoon dat de palm gemaakt was en dat ik hem op kon halen (foutje van winkel dus).

Ik dus fijn naar de winkel, palm opgehaald, en weer naar huis. Maar het viel me vies tegen, de palm was niet gemaakt.

Vandaag:
Ik ben al lang van plan om een nieuwe palm te kopen, maar dacht: och jah, ik heb die Vx nog in de kast liggen, laat ik eens kijken of ik die kan maken.

En ja hoor, ik heb het voor elkaar, alles doet het alweer maar nog niet hoe het moet, namelijk: De palm krijg ik niet met de aan knop aan, alleen met de reset knop (maar ik hem hiermee wel uit kan zetten).
De rest doet het wel hoe hoet moet.

Volgensmij heeft dit met de virus te maken die er 2 jaar geleden op gekomen is en nu in de ROM zit (weet ik niet zeker)

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Waarschijnlijk door hem te flashen, maar ik zou niet weten hoe dat moet, dus kan iemand dat uitleggen als dit van toepassing is.

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

BLACK SPIDER NL schreef op 29 november 2003 @ 00:08:
Ik heb een probleem met mijn Palm Vx
Ik heb hem 2 jaar geleden nieuw gekocht, eerste paar dagen deed hij het perfect, allemaal programma's opgezet enz. tot dat een van de programma's een virus was (ik had toen nog geen virusscanner).
Nadat die virus geupload was naar mijn palm deed hij het helemaal niet meer, (hard)resetten deed nix, helemaal nix.

Ik de palm dus terug gebracht naar de winkel voor reparatie, week later netjes telefoon dat hij niet gemaakt kon worden en dat ik geld terug kreeg.

Weer een week later kreeg ik van de winkel een telefoon dat de palm gemaakt was en dat ik hem op kon halen (foutje van winkel dus).

Ik dus fijn naar de winkel, palm opgehaald, en weer naar huis. Maar het viel me vies tegen, de palm was niet gemaakt.

Vandaag:
Ik ben al lang van plan om een nieuwe palm te kopen, maar dacht: och jah, ik heb die Vx nog in de kast liggen, laat ik eens kijken of ik die kan maken.

En ja hoor, ik heb het voor elkaar, alles doet het alweer maar nog niet hoe het moet, namelijk: De palm krijg ik niet met de aan knop aan, alleen met de reset knop (maar ik hem hiermee wel uit kan zetten).
De rest doet het wel hoe hoet moet.

Volgensmij heeft dit met de virus te maken die er 2 jaar geleden op gekomen is en nu in de ROM zit (weet ik niet zeker)

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Waarschijnlijk door hem te flashen, maar ik zou niet weten hoe dat moet, dus kan iemand dat uitleggen als dit van toepassing is.
Lijkt me sterk een Palmvirus. Die zijn zeer zeldzaam. Plaats dit bericht eens bij de Palmclub.nl , die lui weten wellicht wel raad.

Alors.

• Necrobic
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zet je rom er opnieuw in? Beste kans zover ik weet.

D8 hard reset + pijltje naar boven ingedrukt houden tot beeld gek wordt.

Als dat nog werkt ken je mbv tooltjes en een orginele rom, je palm weer reflashen

Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.

• BLACK SPIDER NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 14:00
Ik heb waarschijnlijk het probleem gevonden, volgensmij is het geheugen niet helemaal goed meer, ik kreeg namelijk dit bericht:

MemoryMgr.c, Line:4359, Free handle <reset>

Iemand enig ID wat dit is, en hoe het opgelost kan worden?

Ik heb dit topic ook bij palmclub.nl geplaatst, misschien dat ze het daar ook weten.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
OH --> GT :)

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-11 13:52
ik heb het zelfde probleem, dus ik vraag maar even verder in ditzelfde topic....

en aangezien palmclub volledig onbeeikbaar is.... weet iemand een oplossing?

de hotsync werkt ook niet meer, dus flashen wil op dit moment niet werken.
zijn er andere manieren om te flashen?

[ Voor 28% gewijzigd door hilbren op 24-07-2004 12:12 ]

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11 10:35

Meneer aard

Porsche rulez!

hilbren schreef op 24 juli 2004 @ 11:58:
ik heb het zelfde probleem, dus ik vraag maar even verder in ditzelfde topic....

en aangezien palmclub volledig onbeeikbaar is.... weet iemand een oplossing?

de hotsync werkt ook niet meer, dus flashen wil op dit moment niet werken.
zijn er andere manieren om te flashen?
Harde reset? Wat tog met aan/uit knop in +reset knopje?

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 15:41
je moet even de reset doen waarbij hij de cradle connectie opent direct naar het ROM geheugen. dat is volgens mij page down inhouden en dan reset drukken. Dan krijg je een raar scherm en zet je em op de cradle. Dan her-installeer je even palmos 4.1.

Hoop dat dit werkt alles is hierbij geleegd.
Pagina: 1