AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq
Verwijderd
Het vergelijken van de prestaties van inktcartridges is vrij lastig, aangezien veel fabrikanten weigeren te vermelden wat de inhoud van een cartridge is. Bovendien zorgen de diverse afdruktechnieken voor een verschillend inktverbruik.
Bron: http://www.home.zonnet.nl/bloemberg111/printers.htm
[ Voor 12% gewijzigd door Kayz op 29-11-2003 00:05 ]
Dus misschien is een i550 iets voor je en anders een i850. Maar er zijn ondertussen ook nieuwe modellen bijgekomen die alleen als verbetering hebben dat je er een camera direct op aan kan sluiten, maar ik neem aan dat je die toch eerst op je beeldscherm wilt zien dus daar zie ik zow effe het voordeel niet van in voor een beetje Tweaker. Ook zijn hier inktpatronen voor te koop van na-maak-merken, maar zo duur is de inkt van Canon dus niet.
Maar laat het ons effe weten wat het wordt/is geworden.
Succes & groet,
Peter "Shaggy" van de Beek.
Edit:
In die link van nlspecial staan geen nieuwe printers uit Canon's i-serie. En die zijn toch heel wat beter dan de budget modellen van de S-serie die er wel in staan. Ga anders effe Googelen. Er staan zat reviews op het net.
[ Voor 14% gewijzigd door Shaggy_NL op 29-11-2003 00:08 ]
anders zou je een laser kunnen overwegen (of er een laser naast zetten, afhankelijk van wat je doet).
ja kleur moet het zijn ja..Terw_Dan schreef op 29 november 2003 @ 00:05:
moet het een kleuren printer zijn of niet?
anders zou je een laser kunnen overwegen (of er een laser naast zetten, afhankelijk van wat je doet).
had hier op got een pdf gevonden met daarin aanbieding voor een printer laser kleur.... 500,- maja de toner zal ook NIET goedkoop zijn..
AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Je moet trouwens ook even meenemen in beschouwing dat een laserprinter dus echt een stuk scherper print als een deskjet. dwz... de lexmarks op mijn werk doen het aardig netjes t.o.v. de hp deskjets.
Verwijderd
Verwijderd
Mooi alternatief inderdaad. Verschillende cardritges (hoe schrijf je dat precies??Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 10:00:
Sja... algemeen is bekent dat canon vrij zuinig is en dat de Cartridges rij weiig kosten. Ik zou je de i560 of ééntje uit de hogere serie van canon aanraden.. tis net wat je er mee wilt gaan doen
die per stuk €7.50 kosten! Haalt met de fotokop erin ook zeer nette fototjes.
(leuke extra optie is de direct print, kan je mooi meteen van je camera afdrukken)
Let er trouwens wel op dat je om het 1.5/2 jaar de kop moet vervangen om een beetje goede afdruk te houden, kosten kop +/- €65,=
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 10:07 ]