Toon posts:

Samsung 757p "flatscreen"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik heb onlangs een systeem samengesteld en besteld bij Gistron.com.
De monitor die ik dacht te bestellen was een "Samsung 757p flatscreen". Omdat ik me niet echt bezighoudt met monitors, las ik de informatie op internet via "productinformatie" van Gistron.com. Toen ik de monitor had uitgepakt, zag ik dat de beeldbuis niet plat is.
Ik heb toen met Gistron.com gebeld, ik werd met het verhaal afgescheept dat de monitor een 90 procent flatscreen technologie bezit. Ik geloof hier niet zo in.
Ze hebben dan ook hun informatie op dezelfde dag (vandaag vrijdag 28/11) aangepast op hun site. De monitor heet geen "flatscreen" meer, terwijl op mijn factuur nog staat "1 CRT 17" Samsung 757P flatscreen 182,90 182,90".

Ik heb dus nu thuis een "Samsung 757p Syncmaster" en dus geen flatscreen. Op de duitse site van Samsung is de 757p nog wel te vinden (http://monitor.samsung.de/detail_crt_syncmaster.asp?artid=46).

Ze doen nu heel erg moeilijk over het retourzenden, dreigen met het in mindering brengen van de waarde van de monitor als ik heb terugstuur en beschadigingen worden ontdekt en "of ik wel in aanmerking kom voor het ruilen van de monitor". :|

Ik zit nu met het volgende dilemma: "De monitor retourzenden en risico nemen dat ik mogelijk geld verlies en misschien niet in aanmerking kom voor productruil, of deze monitor houden? Heeft er iemand ervaring met deze monitor? Zou ik toch voor een andere monitor moeten gaan? Of moet ik me niets aantrekken van die dreigementen en dat ding retourzenden en een platte beeldkanon van LG of iets anders bestellen?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Met de vriendelijke groeten,

Sjefkens

PS: Google search-cache op gistron en flatscreen samsung 757p: http://www.google.nl/sear...nl&btnG=Google+zoeken&lr= (misschien nog interessant)

Verwijderd

Topicstarter
Oei... ik zie dat ik veel spelfouten heb gemaakt, slecht!!!

Oh ja, ik heb de monitor nog niet aangesloten er is nog geen spanning op geweest.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een search gedaan over deze monitor in dit forum. Ik zie dat deze monitor als beste getest is geweest.

Monitor toch houden of voor flatscreen gaan?

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 13:27
Sjefkens!! welkom op GoT :P

*Ten eerste, het word hier niet op prijs gesteld om steeds je eigen topic te "kicken'door binnen 24 uur een reply op je eigen ts(topicstart) te doen.Laat staan per 10 minuten.... :)
* Ik zag in je profile dat je een nieuw user bent, lees dus ook even de FAQ's door je kan daar erg veel algemene info over GoT en de fora regels uit halen.Verder heeft elk ( of bijna) sub-fora ook zijn eigen FAQ.

Dan over je aankoop:

Tja, je zegt dat hij als een best getest uit de bus komt.Dat is goed............. .Maar het deel dat het scherm niet 100% vlak is staat je ook niet aan.Je zal dus een keuze moeten maken imho.

Of je houd het scherm, en probeert nog een keer in alle redelijkheid met hun in gesprek te gaan of het nou echt zo moet omdat zij een fout hebben gemaakt op de website.En dan al naar gelang uitkomst wel/niet retour sturen.

Of je stuurt het scherm retour zonder dat je verder met hun in contact treed en je loopt het risico dat je straks wat € kwijt bent omdat zij je monitor om een of andere reden beschadigd/gebruikt vinden.

Ik zou voor optie een gaan, maar goed ik ben ook niet sjefkens.Ik kan niet voor jou beslissen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Cybersijp op 29-11-2003 01:21 . Reden: typo eruit ]

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de FAQ nog eens bekeken en heb de achtergrond informatie op Hardware.info gelezen over monitors. Maar nog steeds weet ik niet wat ik moet doen.

Wat adviseren jullie me? Deze monitor houden of voor een vergelijkbare prijs een LG of IIyama monitor kopen met een plat scherm?

(ok, ik heb nog niet helemaal 24 uur gewacht...)

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 11:20

Sayko

Knowledge Is Power

mijn ervaring met gistron wat betreft monitors is dat ze daar uiteraard zeer moeilijk over doen. om de monitor zit een plastic zak? zoiets in ieder geval, als die niet is beschadigd dan nemen ze hem terug. maar zit daar ook maar een klein scheurtje in, is dat voor hun al genoeg reden om de monitor keihard weer terug te sturen :r .

BTW ik zit al een maand te wachten op mijn Abit NF7-S te wachten (gekocht bij Gistron 8)7 ) kan nog wel tot na de feestdagen duren zeggen ze. waarom dan? omdat u hem al langer als drie maanden hebt meneer. 3,5 maanden om precies te zijn stelletje }:O }:O }:O }:O }:O }:O

[ Voor 30% gewijzigd door Sayko op 30-11-2003 00:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Op de Duitse site van Samsung staat de 757p Syncmaster met informatie.
Link:
http://monitor.samsung.de/detail_crt_syncmaster.asp?artid=46

Wat ik me afvraag is het volgende:

Wat bedoelen ze met "Ablenkung 90 ° Flatscreen"?

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 11:20

Sayko

Knowledge Is Power

dat zal dan wel de 90% vlakke beeldbuis zijn dan he. maar goed ik moet zeggen dat je toch een hele goede monitor hebt aangeschaft hoor. 17" en een reso van 1920x1440 @64Hz vind ik niet verkeerd en een dotpitch van 0,22mm is ook zeer goed te noemen
Pagina: 1