Toon posts:

combinatie van proc, mobo en geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil op de HCC nieuw binnenwerk kopen voor m'n compu, nu zit ik te denken aan de volgende combinatie:

Intel P4 2.6 GHz, 800 Mhz FSB (188 euro)
Corsair 1024 Mb Twinx DDR400 CAS2 (269 euro) (of 2x een Corsair reepje 512 zelfde specs maar dan zijn ze maar 119 per stuk, dus ik ga nog even vragen hoe en wat)
Asus P4C800 Deluxe (169 euro)

Nu wil ik graag weten of dit een beetje gaat werken, en of dit goed uitbreidbaar is met de dingen die ik van plan ben later nog erbij te gaan kopen:

Volgende generatie vid-kaart (dus een die na de zomer van 2004 uitkomt)
misschien een RAID array van 5 schijven (met een aparte RAID-controller)
een 10.000 rpm SATA schijfje (Raptor?)

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
Wat denk je zelf?

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Twinx is een bundel van 2 reepjes B) Dus bij beide opties krijg je 2x een 512 MB reep.

En dit gaat goed werken hoor. Gewoon doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Voutloos op 28-11-2003 23:48 ]

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
Dat het wel gaat werken, maar ik kan ook iets over het hoofd zien, en misschien heeft iemand wel een goede suggestie voor mij.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Met die combinaties worden kant en klaar PC's verkocht en die werken zelfs beter dan een beetje :)

Maar dit is een vraag die simpel is uit te vinden door eens wat testen te lezen en daaruit proberen een keus te maken.

ARME AOW’er

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 23:06
Ziet er prima uit en gaat ook prima werken; op Got lopen genoeg users rond met die merken combo. Hoe dan ook, we zijn er niet om een gedumpt lijstje hardware te beoordelen, zie ook: --- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. --- ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.