Toon posts:

elke maand weer mijn duron volkrassen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

elke maand vertoont mijn duron700@1000 weer kuren en kan ik dat ding eruithalen en beginnen te kleuren. Ik heb het al met dat achterruitverwarmingsspul (scrabble woord) geprobeerd, maar dat lukt me niet echt. Heb het met een naald geprobeerd en dan een heel klein kloddertje over die pinnen gegooid, maar toen ging het overklokken dus niet echt meer :'( . Heeft iemand anders suggesties hoe je dit beter kan doen??

• tsjech@
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:53
Ander moederbord, Asus heeft er eentje die de multiplier kan instellen. ik dacht de nieuwe asus a7v (2e versie)

Verwijderd

Op vrijdag 08 december 2000 09:26 schreef tsjech het volgende:
Ander moederbord, Asus heeft er eentje die de multiplier kan instellen. ik dacht de nieuwe asus a7v (2e versie)
Huh? :? Die snap ik niet. Wat heeft dit te maken met het unlocken van je processor?

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:52
Ik geloof dat iemand anders op het forum dit probleem ook had. Hij heeft na het krassen de L1 bruggen afgeplakt met tape. Volgens hem werkte het, zelf geen ervaring mee. Zoek anders even :)

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

• tsjech@
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:53
Foutje, bedankt.... Ik had een duron waar L1 al standaard verbonden was. Duron 600 MHZ Dan hoef je alleen maar de multiplier te veranderen en het moederbord override de instellingen van de cpu

Verwijderd

Een andere, zachtere grafietsoort gebruiken. Het kan best zijn dat de verontreinigingrn in het grafiet de oorzaak zijn. Ik heb mensen zien vertellen dat het met hun H1 ( of zo) stift wel lukte. Bij m'n broer dus niet. Had echt een HB nodig.

Officieel moet je een B1 of B2 gebruikenn, zeggen ze.. maar de meesten gebruiken een HB vulpotlood.
B-)

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 16:37

Mex

Op vrijdag 08 december 2000 09:34 schreef koffercomputer het volgende:
Ik geloof dat iemand anders op het forum dit probleem ook had. Hij heeft na het krassen de L1 bruggen afgeplakt met tape. Volgens hem werkte het, zelf geen ervaring mee. Zoek anders even :)
Dat werkt niet, die tape blijft niet plakken op een proc van 30/40 graden :(

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 10:54

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Ducktape?

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

Verwijderd

Kuitenvet :Y)

Verwijderd

HOI,ik heb mijn duron700@900 met potlood streepjes gedaan je kan daar het beste een 0.5mm potlood voor gebruiken en niet de hele tijd kutten in de bios dat deet ik ook en toen liep ie niet meer 950 maar op 900 best kl*te :(:(:(:(
Pagina: 1