Bios wil niet meer op MSI 865PE neo2

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
Heey,

Nu heb ik een probleem. Ik kom niet meer in het bios van mijn moederbord. Mij sys:
- MSI 865PE neo2 FIS2R
- Pentium 4 3,0GHz + 800MHz FSB + HT
- Kingston HyperX PC3500 (2x256MB)
- Maxtor 6Y120MO (120GB @ SATA)

Het systeem start wel geoon op zonder problemen, maar als ik in het bios wil komen lukt het niet. Bij het opstarten druk ik op del met als gevolg dat het scherm zwart wordt. De ledjes van het moederbord geven aan dat hij bezig is met de floppydrive of met de controller. Alleen als ik de moederbord batterij verwijder en er weer in doe kom ik weer 1malig in het bios. Daar moet ik dan alle instellingen weer goed zetten waarna ik ze opsla en opnieuw opstart. Maar nog steeds wil het dan niet meer in het bios komen... Ik heb verder ook niks aan bios updates gedaan. Bios versie op dit moment is volgens mij 1.2. Hij deed het eerst wel goed.

Wie weet er raad en kan mij helpen?

Alvast bedankt voor de reacties,

BvK

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hallo. Je moet niet elke keer een nieuw topic maken!

Als je op je naam klikt, kan je de bestaande topics terugvinden.

Geen bios meer bij MSI 865PE neo2
Heb geen bios meer met MSI neo2

Ik heb sterk het vermoeden dat je dit niet leest, aangezien je ook niet in je eerste topics kijkt... :/

[ Voor 93% gewijzigd door Voutloos op 28-11-2003 23:17 ]

{signature}

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
ja sorry ben hier net niet op dit forum. Toen ik het bericht verstuurt had, en terug keek, kan ik mijn vericht nergens meer terug vinden. Ook niet toen ik op search klikte. Alleen toen ik op mijn eigen naam klikte zag ik het pas. Sorry... Dit topic kan wel gesloten worden.

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
BvK P4 schreef op 28 november 2003 @ 23:30:
ja sorry ben hier net niet op dit forum. Toen ik het bericht verstuurt had, en terug keek, kan ik mijn vericht nergens meer terug vinden. Ook niet toen ik op search klikte. Alleen toen ik op mijn eigen naam klikte zag ik het pas. Sorry... Dit topic kan wel gesloten worden.
OK. Vergeven.
We hebben het allemaal ooit moeten leren. :)

{signature}

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 23:06
Drie dezelfde topics zelfs? 8)7

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.