Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

@home + Orange = addertje? *

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik heb net een email gekregen van @home met de volgende aanbieding: :>

Je kunt nu via @home een simkaart kopen voor 15 euro inplaats van 25 euro (best leuk dacht ik zo) ;)

Maar nu komt het: Daarnaast zal Orange een heel jaar lang maandelijks gratis je beltegoed met € 5,- opwaarderen. Dit is dus € 60,- cadeau van @home. Ook hier kan je je beltegoed natuurlijk zelf aanvullen met een beltegoedkaart.
:*)

Dus je krijgt volgens mij 15 + 60 euro = 75 euro beltegoed voor 15 euro :9

Klinkt heel aantrekkelijk, MAAR zit hier ergens een adertje :?

De site om je aan te melden staat hier: http://www.veritate.net/a...aanmelden1103.jsp?s=DqaJ8

(wat ik raar vind is dat je je legitmatiebewijs moet invullen 8)7, is dit normaal :?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Een 'adertje' nog wel :o

Titelfix gedaan :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
http://www.orange.nl/orange/producten/smart/index.php
Ik krijg hieruit het idee dat je elke maand 5, 10 of 15 euro betaalt, waarvoor je dan 5 euro extra van @home krijgt.

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
intoxicated schreef op 28 november 2003 @ 21:21:
Een 'adertje' nog wel :o

Titelfix gedaan :)
adertje 8)7 (pijn)
<moet toch eens beter opletten bij de Nederlands les

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11 19:38

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

ik dacht vanmorgen ook, dat is interressant, maar bij nader inzien denk ik idd dat er wel meer aan vast hangt....dus laat maar zitten

• DkF
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-11 14:47

DkF

Waarom zou er een addertje moeten zijn?

Er zijn toch ook cashdeals bij de GSM-abonnementen ...

En over dat legitimatiebewijs, het zou best kunnen dat, als je een simkaart direct bij de provider koopt, je een kopie van je legitimatie-bewijs moet bijvoegen.
Bij een abonnement zowiezo, maar ik had dat ook bij een O2 prepaid hoor...

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Dan krijg je waarschijnelijk 60 euro van @home en dan betaal jij per maand 5 euro. Punt opgelost en weer een klant erbij bij Orange. Allemaal leuk en aardig maar het kost je klauwen met geld.

T-Mobile had mij ook een topaanbieding. Ik heb zakelijk een abo van 35 euro en prive een abonnement van 22.50 euro. Ik wilde ze allebei opzeggen. Ik kreeg eerst een aanbod van ze dat ik een gratis Samsung E700 Simlock kon krijgen met een 2 jaar abonnement. ik dacht leuk aanbod maar toen kreeg ik dus ook van mijn prive van 22.50 met hetzelfde aanbod. Dan kan je beter naar 22.50 met een Samsung E700 en dat scheelt wel even per maand 12.50. Maar niemand weet dat omdat de meeste mensen maar 1 abonnement heeft.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Verwijderd

DkF schreef op 28 november 2003 @ 21:36:
Waarom zou er een addertje moeten zijn?

Er zijn toch ook cashdeals bij de GSM-abonnementen ...

En over dat legitimatiebewijs, het zou best kunnen dat, als je een simkaart direct bij de provider koopt, je een kopie van je legitimatie-bewijs moet bijvoegen.
Bij een abonnement zowiezo, maar ik had dat ook bij een O2 prepaid hoor...
Ik had dat niet hoor. Je moet vaak je gegevens invullen op ene kaart als je je beltegoed wilt krijgen (die er dan gratis bij zat). ;) Zo weten ze met wie ze te maken hebben. Misschien willen ze misbruik tegengaan :?

• DkF

DkF

itsalex schreef op 28 november 2003 @ 21:37:
Dan krijg je waarschijnelijk 60 euro van @home en dan betaal jij per maand 5 euro. Punt opgelost en weer een klant erbij bij Orange. Allemaal leuk en aardig maar het kost je klauwen met geld.

T-Mobile had mij ook een topaanbieding. Ik heb zakelijk een abo van 35 euro en prive een abonnement van 22.50 euro. Ik wilde ze allebei opzeggen. Ik kreeg eerst een aanbod van ze dat ik een gratis Samsung E700 Simlock kon krijgen met een 2 jaar abonnement. ik dacht leuk aanbod maar toen kreeg ik dus ook van mijn prive van 22.50 met hetzelfde aanbod. Dan kan je beter naar 22.50 met een Samsung E700 en dat scheelt wel even per maand 12.50. Maar niemand weet dat omdat de meeste mensen maar 1 abonnement heeft.
Hoezo "kost je klauwen met geld"? Is toch prepaid, als je meer belt moet je meer betalen da's je eigen verantwoordelijkheid...

En je verhaal over T-Mobile, tsja, dat bieden ze gewoon iedereen aan die op wil zeggen... Doet Orange ook, en dat is helemaal onafhankelijk van je belbundel en aantal abonnementen natuurlijk...
Het zou natuurlijk ook flauw zijn als ze deze aanbiedingen alleen bij abonnementen van 35 euro doen en niet bij die van 22.50, nietwaar?

• DkF

DkF

Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 21:38:
[...]

Ik had dat niet hoor. Je moet vaak je gegevens invullen op ene kaart als je je beltegoed wilt krijgen (die er dan gratis bij zat). ;) Zo weten ze met wie ze te maken hebben. Misschien willen ze misbruik tegengaan :?
Had jij hem ook bij O2 zelf op internet besteld?

Daarbij moet ik opmerken dat het in dit topic over een Orange Smart gaat, een combinatie tussen abonnement en prepaid in...
Abonnement heet Free en prepaid heet Ready bij Orange...

Dit is dus een overeenkomst die je afsluit en net als bij een abonnement dien je daar dus een kopie van je ID-kaart bij te voegen...

[ Voor 30% gewijzigd door DkF op 28-11-2003 21:48 ]

Verwijderd

Geen addertjes hoor. Gewoon een Smart € 5 voor niets per maand. Ze hebben ook zo'n aanbieding voor medewerkers van de overheid.

Je legitimatie hebben ze nodig omdat je met Smart ook telefonisch kan opwaarderen. Hiervoor moet je door een creditcheck, net zoals bij een abonnement. Als je niet door die check komt kun je niet telefonisch opwaarderen.

• itsalex
  • Niet online
DKF bij Orange heb ik ook zo'n abo gehad met 5 euro vooruit betaling. Ze konden alles van je weten. Als je over je prepaid beltegoed was gingen ze gewoon eraf trekken van je rekening althans bij mij. Qua kosten kost het klauwen met geld en orange kennende mogen ze wel eens wat aan die tarieven gaan doen en vooral aan mobiel naar mobiel bellen.

Je krijgt bij ieder abonnement een bepaalde premie qua abo maar als het geen verschil uitmaakt of je nou een 35 of 22.50 abo neemt voor een gratis toestel vind ik dat best oplichten van de boel want je denkt bijna nergens is die samsung E700 gratis met een 35 euro abo en dan T-mobile wel als je verlening neemt en dan blijkt dat je dat toestel ook met 22.50 ook gratis krijgt vind ik niet echt eerlijk. Want ook jij weet dat het toestel duur is en veel te duur is met een 22.50 abo en dat scheelt wel 12.50 per maand.

Verwijderd

itsalex, dat klopt niet. Bij Smart kan je niet verder bellen als je € 5 op is. Je moet het dan zelf aanvullen. En de tarieven voor bellen naar alle nummers zijn bij Smart gelijk.

• DkF

DkF

itsalex schreef op 28 november 2003 @ 21:49:
DKF bij Orange heb ik ook zo'n abo gehad met 5 euro vooruit betaling. Ze konden alles van je weten. Als je over je prepaid beltegoed was gingen ze gewoon eraf trekken van je rekening althans bij mij. Qua kosten kost het klauwen met geld en orange kennende mogen ze wel eens wat aan die tarieven gaan doen en vooral aan mobiel naar mobiel bellen.

Je krijgt bij ieder abonnement een bepaalde premie qua abo maar als het geen verschil uitmaakt of je nou een 35 of 22.50 abo neemt voor een gratis toestel vind ik dat best oplichten van de boel want je denkt bijna nergens is die samsung E700 gratis met een 35 euro abo en dan T-mobile wel als je verlening neemt en dan blijkt dat je dat toestel ook met 22.50 ook gratis krijgt vind ik niet echt eerlijk. Want ook jij weet dat het toestel duur is en veel te duur is met een 22.50 abo en dat scheelt wel 12.50 per maand.
Die ervaring heb ik niet, dus dat neem ik dan van je aan ;)
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 21:54:
itsalex, dat klopt niet. Bij Smart kan je niet verder bellen als je € 5 op is. Je moet het dan zelf aanvullen. En de tarieven voor bellen naar alle nummers zijn bij Smart gelijk.
Of was dat toch niet verstandig om aan te nemen :?

Trouwens, Orange heeft mij laatst een vakantie aangeboden als ik zou verlengen...
Dat was bij een Free 40 (40 euro per maand), maar een collega van me met Free 30 (30 euro per maand) kreeg precies dezelfde aanbieding hoor!

Het gaat ze niet om de belbundel die je kiest, het gaat ze erom dat ze je weer voor 1 of 2 jaar vastleggen!

Premies, ik weet niet of dat nog bestaat, dat was idd als je je abo verlengde en een nieuw toestel kocht ja...
Die premies hangen af van je belgedrag en niet van het soort abonnement...
Als je zeg bijvoorbeeld met een 10 euro bundel voor 50 euro verbelde in de maand kreeg je dus meer korting dan met een 20 euro abo waar je dan bijvoorbeeld 25 euro mee verbelde hoor...

[ Voor 25% gewijzigd door DkF op 28-11-2003 22:01 ]

Verwijderd

nah,.. je mail adres wordt waarschijnlijk wel gebruikt voor mailings e.d
vergeet niet dat zo`n adres ook veel geld waard is!

check die link!
http://www.3bm.nl/orange_smart4free.htm
http://www.3bm.nl/

• itsalex
  • Niet online
Je krijgt normaal premie bij aanschaf van een abo met een toestel. Iedere winkel vult dat zelf in. Waarom kan je een Orange abo nemen van 30 euro en je betaalt uiteindelijk 5 euro vanwege het feit de winkel krijgt een x premie per aangesloten abo. je betaalt wel 30 * 12 is 360 maar de winkel krijgt hiervoor ongeveer 350 euro en 300 gaat naar de klant of wordt voor een toestel gebruikt. Zo werkt het ongeveer. Gewoon smeergeld om het zo te zeggen(geintje).

Maar weet je waar het om gaat. Als je niet weet dat de 22.50 ook hetzelfde aanbod als die van 35 euro heeft dan betaal je wel 12.50 per maand teveel. niet lullig bedoeld maar geef mij maar 12.50 per maand en daar gaat het om.

• DkF

DkF

itsalex schreef op 28 november 2003 @ 22:46:
Maar weet je waar het om gaat. Als je niet weet dat de 22.50 ook hetzelfde aanbod als die van 35 euro heeft dan betaal je wel 12.50 per maand teveel. niet lullig bedoeld maar geef mij maar 12.50 per maand en daar gaat het om.
Tsja, als je zelf in die situatie zit is het lullig ja...
itsalex schreef op 28 november 2003 @ 22:46:
Je krijgt normaal premie bij aanschaf van een abo met een toestel. Iedere winkel vult dat zelf in. Waarom kan je een Orange abo nemen van 30 euro en je betaalt uiteindelijk 5 euro vanwege het feit de winkel krijgt een x premie per aangesloten abo. je betaalt wel 30 * 12 is 360 maar de winkel krijgt hiervoor ongeveer 350 euro en 300 gaat naar de klant of wordt voor een toestel gebruikt. Zo werkt het ongeveer. Gewoon smeergeld om het zo te zeggen(geintje).
Winkel bepaald niets, die vragen bij je provider na in welke categorie je valt en op basis daarvan krijg je korting...

En probeer je zinnen eens goed te formuleren, en gebruik leestekens, dan kan iedereen je beter volgen ;)

Verwijderd

Het gaat hier niet om een abonnement van € 30 voor € 5... En die actie is trouwens zo dat je maar € 5 per maand betaald, niet omgerekend maar gewoon netto.

Dit is gewoon prepaid dat maandelijks, gratis met € 5 wordt opgewaardeerd. Meer dan € 5 bellen lukt je niet, tenzij je het zelf opwaardeerd.

Verwijderd

DkF schreef op 28 november 2003 @ 22:52:
Winkel bepaald niets, die vragen bij je provider na in welke categorie je valt en op basis daarvan krijg je korting...
Orange, T-Mobile en Telfort werken in ieder geval via dealers niet met categoriën(?). Die geven korting op basis van je abonnement, of je er nu veel of weinig mee belt. Van Orange en T-Mobile weet ik wel dat de klantenservice zelf wél naar je belgedrag krijgt om je zo extra korting te kunnen geven. Maar dit wordt een beetje OT...

• DkF

DkF

Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 23:00:
[...]

Orange, T-Mobile en Telfort werken in ieder geval via dealers niet met categoriën(?). Die geven korting op basis van je abonnement, of je er nu veel of weinig mee belt. Van Orange en T-Mobile weet ik wel dat de klantenservice zelf wél naar je belgedrag krijgt om je zo extra korting te kunnen geven. Maar dit wordt een beetje OT...
Dutchtone werkte nog met catergoriën op basis van de hoogte van je rekening, dat weet ik zeker, maar of Orange dat nog doet durf ik idd niet te beloven...
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 23:00:
Maar dit wordt een beetje OT...
Helemaal mee eens, ik kap ermee ;)

• itsalex
  • Niet online
He DKF dat was volgens mij zo van Orange. Ik had namelijk een 75% percentage opgebouwd met mijn Dutchtone Business Abo. Die korting kreeg ik bij een nieuw toestel. Ik belde altijd voor ongeveer 300 gulden/130 euro per maand. Ik had ook een Dutchtone 60 geloof ik en daar had ik maar 10% korting omdat ik maar rekeningen had van precies die 27.50 gulden. Zodoende had ik dus een Ericsson T68I voor bijna niets gekregen voor mijn business.

T-mobile en telfort vinden dat niet echt aantrekkelijk dus gewoon een standaardbrief. KPN en Vodafone die doen hetzelfde systeem volgens mij als van Orange.

Als dealer kreeg ik vroeger voor Telfort abo per afgesloten abo geloof ik 50 gulden meer dan het totaalbedrag van de abo per jaar. Zodoende konden op basis daarvan weer gerekend worden voor een toestel en wat je er tussen wilde houden.

Pagina: 1