Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

(lcd) sneeuwachtig scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo

Ik heb laats mn mobo vervangen en heb mn lcd scherm weer aangesloten nadat ik windows xp opnieuw had geinstaleerd.

Maar nu heb ik een probleem
De hele tijd krijg ik mn lcd niet aan de praat HEEL soms krijg ik m wel aan de praat maar dan is hij nogal tsja hoe moet ik t zegen ''sneeuw achtig'' je kan het wel lezen maar het lijkt niet wat t moet zijn en daarom ben ik dr ook niet tevreeden mee.

Wat zou het kunen zijn ?
Ik werk met power lcd en soms gebruik ik ff om te testen pollin lcd power lcd werkt niet helaar ( geen idee waarom trouwens )

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
het zou kunnen zijn dat de voltages van je poort net niet goed genoeg zijn om te kunnen ontvangen. er zit nogal wat verschil in de moederborden.

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

Verwijderd

Topicstarter
er zit een adapther bij die voor de prik(stroom) zorgt ;) dus dat is geen punt

Wat wel een punt is is :

maakt het uit als ik ook een pci io kaart heb met paralelepoort voor mn printer en scaner?

En hoe moet ik mn poort instellen voor het lcd scherm , ecp epp normaal :S ?

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 21:28 . Reden: :9 ]

Verwijderd

kijken of hij het ook bij een andere pc doet... en zoniet: dan terug sturen naar de fabriek :p

Verwijderd

Topicstarter
zal moeilijk gaan B)

Ik heb alle draden omdat ze de kort waren losgesoldeert en verlengt (8>

offtopic:
ik moet nog steeds een keer een pic maken van mn kast geen idee waar ik die kan uploaden

mod-remark: TheForumIsDown :Y)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 00:59 ]

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-11 15:13
heb je je lcd wel goed geaard? dus een draad van zon koperen ring rond lcd aan je kast vast... want als ik die er hier afhaal krijg ik ook allemaal sneeuw en shit op me lcd...

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Verwijderd

Topicstarter
toenet

dus vlak voor hij helemaal niets meer deet viel de stroom uit doordat ik mn monitor aansluite waarbij ik waarschijnelijk tegen mn kast aanging ( niet mn lcd )
De aardlek schaakelaar was omgeslagen.
Hij kan toch nu niet stuk zijn he alles zit in de kast van t lcd scherm dus ook de voeding ... :'(

• Saeverix
als je lcd een klap heeft gehad (stroomstoot) kan ie wel eens dood zijn...
maar antwoord op me vorige vraag zie ik niet... is t lcd wel goed geaard?

Verwijderd

Topicstarter
ehhh.. Nee

Het scherm zit nergens op geen enkel punt met de kast verbonden en de adapther ook niet.

edit
ik baal als een stekker :( (moest t ff kwijt)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 01:00 ]

• Saeverix
verbind de aarde dan eens met de kast... 1 van de 1e regels om een lcd aan te sluiten is dat je je lcd goed aard...

Verwijderd

Topicstarter
alleen mn kast is geaard en het lcd scherm raakt geen enkel onderdeel aan van mn kast wat van metaal is, dus hoe zou het dan kunen komen ?

• Saeverix
dat moet juist wel... weet niet of t al is opgelost inde tussentijd...

Pagina: 1