Toon posts:

Vraagje over terminal/touch

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag, in een klein bedrijf moeten op 2 a 3 plekken touchsreens worden geplaatst, Deze moeten allemaal verbinding hebben met een MS Acces database wat op een server staat.

Wat is nu de beste oplossing?

- 1 server, en 2/3 terminals met touchsreens plaatsen? (Lan aasluiten)

of

- 1 server, en 2/3 losse pc's met touchsreens plaatsen (deze via LAN aansluiten)

Op de touchsreens hoeven alleen maar wat bestellingen ingegeven te worden en wat pakbonnen.

Verder is mijn vraag, als je voor de terminals zou gaan, wat voor server hier ongeveer achter moet komen en of het erg ingewikkeld is om terminals te realiseren, gewone pc's in netwerk hangen is geen probleem, terminals nog nooit gedaan, is dit moeilijk??

Terminals met touch zijn toch wel goedkoper als gewone losso pc's met touch?! anders kan ik beter zowiezo losse systemen plaaten, of niet?!

Alvast bedankt!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat heb je zelf al gevonden over dit onderwerp :? Uit jouw post kan ik btw niet begrijpen wat je nu precies als verschil ziet tussen je zgn terminal en losse PC's.

Wat leeswerk: klik

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:46

Predator

Suffers from split brain

Spider.007 schreef op 30 november 2003 @ 18:42:
Wat heb je zelf al gevonden over dit onderwerp :? Uit jouw post kan ik btw niet begrijpen wat je nu precies als verschil ziet tussen je zgn terminal en losse PC's.

Wat leeswerk: klik
Ik ook niet, je hebt blijkbaar geen idee wat een terminal is.

We verwachten tot wel wat meer vooronderzoek en initiatief op dit forum.

Lees dit even door:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag
en lees de sticky links eens bovenaan dit forum.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.