Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Ik wil een EIZO F980 of de T962,in combinatie met een Geforce Ultra of tegen die tijd dat ik eindelijk een EIZO heb staan is er misschien wel de Geforce3.
Is die nieuwe 19 inch Iiyama niks??
Redelijk geprijst ook nog..
Ook
Redelijk geprijst ook nog..
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
Twee collega's van mij hebben onlangs een LG-monitor (Flatron) gekocht, zeer goed te betalen en waanzinnig goed beeld, zeggen ze. 
(edit:toevoeging)
(edit:toevoeging)
Me heeft ook een LG (795FT+) en bevalt zeer goed, prima beeld bij hoge refreshrates (17" V : 96kHz).
Verkeerde forum trouwens voor deze vraag...
Verkeerde forum trouwens voor deze vraag...
Verwijderd
Liyama is ook zeeeeeeer goed!
Ohja verkeerde forum?? Is een monitor geen hardware meer ofzo
Ohja verkeerde forum?? Is een monitor geen hardware meer ofzo
Verwijderd
Ik heb zeer goede ervaringen met de IIYAMA Vision Master Pro 410
.
Dus geen diamondtron.
Deze beeldbuis is ten strengste af te raden.
Dus geen diamondtron.
Deze beeldbuis is ten strengste af te raden.
Ik ken 2 mensen met een LG flatron+ 17 inch monitor. Daar zijn ze zeer tevreden mee!
Geen lijntjes en toch plat beeld, en voor zover ik weet zijn ze ook in 19 inch verkrijgbaar!
Geen lijntjes en toch plat beeld, en voor zover ik weet zijn ze ook in 19 inch verkrijgbaar!
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Verwijderd
De IIyama diamondtron, maar de stepen vallen niet op, behalve op een geheel wit vlak.
Maar als je daar over valt!!!!!!
Maar als je daar over valt!!!!!!
Verwijderd
Heb zelf een perfect vlak beeldje van 17".
795FT-plus werkt als een tiet. Mooie kleuren.
But mY TFT is ook OK.
Dankzij de 4 usb hubs aan de achterzijde is deze zeer handig voor mij en mijn laptop. Ik heb de brander,scanner en printer erop. No propiejo.
Dus aan te raden quadra.
Enige suggesties mbt toetsenborden en muizen??
795FT-plus werkt als een tiet. Mooie kleuren.
But mY TFT is ook OK.
Dankzij de 4 usb hubs aan de achterzijde is deze zeer handig voor mij en mijn laptop. Ik heb de brander,scanner en printer erop. No propiejo.
Dus aan te raden quadra.
Enige suggesties mbt toetsenborden en muizen??
Pagina: 1