Toon posts:

[XP] MPU-401 enabled = 50% cpu verhoging

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:

Schakel ik MPU-401 via de bios in gaat mijn cpu omhoog naar 50%, terwijl geen programma's openstaan. Schakel ik MPU-401 uit, is m'n cpu normaal (1 a 2%) alleen doet mijn tvkaart (WINTV Express) het niet meer (wel geluid, geen beeld)

Iemand idee's??

Specs:
XP Prof
Athlon 1.1
VIA KT 133
512 sdram
WINTV Express

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 19:10 ]

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-05 11:45
Bios update al gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
Yep, heb de laatste bios versie.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik update je topic titel even zodat het OS in je titel staat - dit zodat je topic titel voldoet aan de WOS Policy (deze kan je bovenaan dit forum terugvinden mocht je je afvragen waar ik het toch over heb :P ).

Verder zou je denk ik eens moeten kijken naar drivers - misschien dat er tussen deze 2 apparaten een conflict zit - heb je het probleem ook als je de MPU-401 aanzet, maar geen tv kaart hebt ?

Verwijderd

Welke resources gebruikt die MPU-401 in configuratie > hardware en zijn die niet in conflict?
Heb je de drivers er al voor geinstalleerd - of andere geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 28 november 2003 @ 19:38:
Ik update je topic titel even zodat het OS in je titel staat - dit zodat je topic titel voldoet aan de WOS Policy (deze kan je bovenaan dit forum terugvinden mocht je je afvragen waar ik het toch over heb :P ).

Verder zou je denk ik eens moeten kijken naar drivers - misschien dat er tussen deze 2 apparaten een conflict zit - heb je het probleem ook als je de MPU-401 aanzet, maar geen tv kaart hebt ?
Nee, zonder TVkaart schiet m'n cpu ook omhoog.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 19:39:
Welke resources gebruikt die MPU-401 in configuratie > hardware en zijn die niet in conflict?
Heb je de drivers er al voor geinstalleerd - of andere geprobeerd?
Ik kom MPU-401 niet tegen in apparaatbeheer? Enige waar die nog staat is bij geluiden en audioapparaten -> audio -> afspelen van midi-muziek. Echter wat aanpassen kan niet.

Je bedoeld (nieuwe) drivers voor MPU-401? Nee, ik gebruik de originele. Waar kan ik die vinden? Google levert niet echt veel info op voor MPU-401

Ik heb ook nog alle 4 verschillende instellingen voor MPU-401 in de bios geprobeerd, maar allen belasten de cpu hetzelfde.
Pagina: 1