Heeren,
Na een vruchtelooze zoektocht en een dag lang klooien kom ik er niet meer uit.
Heeft iemand de file nvmpu.cat? Ik kannem niet op google/yahoo/whatever vinden, wat ik overigens uitermate curieus vind, hij staat niet op m'n gloednieuwe systeem, en heb 'em nogal hard nodig om m'n geluid aan de praat te krijgen. M.A.W. ik krijg alleen geluid in films/spellen als ik de hardware acceleratie van m'n geluid helemaal uit zet, en dat klinkt niet al te best kan ik u vertellen.
Bij het opstarten van Nforce control panel word ik begroet met de mededeling dat ik m'n drivers opnieuw moet installeren.
Bij het runnen van DxDiag krijg ik een foutmelding
Device Manager vindt echter dat alles het prima doet.
Ja ik heb net de nieuwste drivers gedownload/geinstalleerd
Ja ik heb de nieuwste BIOS
Ja ik heb het forum doorzocht
Specs:
win98SE (!!!!)
Aopen AK79D-400VN (Nforce2-400 Ultra + realtek 650)
Alvast bedankt
Rob
Na een vruchtelooze zoektocht en een dag lang klooien kom ik er niet meer uit.
Heeft iemand de file nvmpu.cat? Ik kannem niet op google/yahoo/whatever vinden, wat ik overigens uitermate curieus vind, hij staat niet op m'n gloednieuwe systeem, en heb 'em nogal hard nodig om m'n geluid aan de praat te krijgen. M.A.W. ik krijg alleen geluid in films/spellen als ik de hardware acceleratie van m'n geluid helemaal uit zet, en dat klinkt niet al te best kan ik u vertellen.
Bij het opstarten van Nforce control panel word ik begroet met de mededeling dat ik m'n drivers opnieuw moet installeren.
Bij het runnen van DxDiag krijg ik een foutmelding
Device Manager vindt echter dat alles het prima doet.
Ja ik heb net de nieuwste drivers gedownload/geinstalleerd
Ja ik heb de nieuwste BIOS
Ja ik heb het forum doorzocht
Specs:
win98SE (!!!!)
Aopen AK79D-400VN (Nforce2-400 Ultra + realtek 650)
Alvast bedankt
Rob