Toon posts:

Goede ( zo zacht mogelijke) cpu koeler..

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag luitjes...Ik heb een 2400+XP cpu @ 2.2 Ghz en graag zou ik enige ERVARINGEN horen van mensen die een GOEDE,ZO STIL MOGELIJKE koeler daarbij hebben....WIE raad mij WAT aan..?????..Prijs hoeft niet egt een probleem te zijn,als het maar een gewone luchtkoeling is...Alv.bedankt...

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:30
zo zacht mogelijk -> dan moet je een pluche ijskonijn pakken :+

Heb je al gezocht op dit forum, ik kom steeds vaker dit soort topics tegen..

[rml][ cooling] AMD 1900XP+ super stil (welke koeler?)[/rml]
een stille en goed koelende koeler voor amd xp?
stille, maar goede koeler voor AMD?

zoals je ziet worden veel topic zoals dit gesloten, en niet voor niets ;)

ik zou even rondkijken bij de searc functie, en/of de reviews lezen op www.tweakers.net

Verwijderd

Lees de FAQ van Die-Hard Overclocking & Cooling eens door 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 19:14 ]

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 10:19
De Cooler Master Aero 7+, kost 25 euro bij de Mycom, en is op zijn laagst zo stil dat ik hem niet eens meer hoor, mijn PC is dan ook fluisterstil.
Hij zit op een AMD 1700 @ 2000 mhz @ 1.5v en word stressed 45 graden. Er zit zo'n knopje bij dat je fan harder en zachter kan laten draaien.

Verwijderd

TT volcano7+ die hielt mijn xp 2600 stressed 38
de fan draaide op 7v onhoorbaar

Verwijderd

heb zelf een spire whisperrock IV op mijn barton 2800+, k hoor hem niet boven mijn harde schijven, dus stil is ie wel. temps zijn idle 40 stressed 53, niet echt om mee te overclocken dus, maar ik wou vooral een stille koeler en overclocken interesseert me ook niet echt. Verder heb k hem gekocht voor ongeveer 8 euro.

Verwijderd

eX0duS schreef op 28 november 2003 @ 19:11:
De Cooler Master Aero 7+, kost 25 euro bij de Mycom, en is op zijn laagst zo stil dat ik hem niet eens meer hoor, mijn PC is dan ook fluisterstil.
Hij zit op een AMD 1700 @ 2000 mhz @ 1.5v en word stressed 45 graden. Er zit zo'n knopje bij dat je fan harder en zachter kan laten draaien.
Juist die wou ik ook binnenkort gaan kopen, weet jij ook misschien of hij ook 'echt goed koelt' als hij op zijn hoogst draait? (geluid maak niet zoveel uit nee) :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 19:17 ]

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
ja dat doet ie zeker..

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 10:19
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 19:16:
[...]

Juist die wou ik ook binnenkort gaan kopen, weet jij ook misschien of hij ook 'echt goed koelt' als hij op zijn hoogst draait? (geluid maak niet zoveel uit nee) :)
Mjah hij maakt dan aardig wat geluid, maar gelukkig niet zo'n whine geluid dus zo van WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE maar meer VFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF. :+

En ja hij koelt goed, basis is immers volledig van koper.

Echt een aanrader voor die 25 euro hoor!

Ik heb trouwens ook een ThermalTake Volcano 7+ gehad (ook koper), en die koelde ook goed, maar maakte meer herrie op zijn laagste stand dan die Aero 7+.

[ Voor 17% gewijzigd door eX0duS op 28-11-2003 19:25 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens rond in Die-Hard Overclocking & Cooling. Daar vind je bijvoorbeeld dit uiterst informatieve topic: [rml][ Cooling] Ervaringen met AMD koelers[/rml] :) Je kunt verder ook gewoon een goeie heatsink nemen en een ultrastille ventilator erop zetten, zoals Papst :Y)

En verder leest jouw startpost behoorlijk irritant. Al die overschot aan hoofdlettertjes, vraagtekentjes en puntjes is echt niet nodig ;)

/zoekertje
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.