[SBLive]'digital only' aanvinken geeft geen digital only...

Pagina: 1
Acties:

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Als ik digital only aanvink, krijg ik nog steeds geluid uit de rear speakers van de pc (4.1 setup)

dit wil ik dus niet, heb nu de digitale uitgang aan mn receiver gehangen, en als ik dus een film via tv out opzet moet ik steeds de boxen van de pc gaan uittrekken ondanks dat ik digital only aanvink

iemand een oplossing??? heb al verschillende drivers geprobeerd, er is er maar 1 die uberhaupt werkt bij mij met 4 speakers, maar dan werkt ie ook weer TE goed :P

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Dat is dan waarschijnlijk de driver die zowel analoog als digitaal tegelijk kan aansturen. Andere driver dus.... en dan is het of analoog of digitaal.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Ja... dus...

-> Welk OS?
-> Welke driver? Microsoft Windows meegeleverde driver? Creative driver van CD? Creative driver van website?

etc.etc.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Noedelsupke

standaard xp drivers gaven geen geluid uit rear speakers

nieuwste drivers van creative site deden vaag in winamp (hakkelend geluid)

nu heb ik dus ergens via via oude drivers vandaan (nog met zwart/gele speakersettings ding ipv dat zilvere)

PIII 800@804 Mhz

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:09

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Probeer de KXProject drivers voor de SBLive eens. Moet je wel eerst de geinstalleerde drivers compleet verwijderen, naar ik meen.

www.kxproject.com

Hier stond een dode link.

• Noedelsupke
strandbal schreef op 28 november 2003 @ 18:55:
Probeer de KXProject drivers voor de SBLive eens. Moet je wel eerst de geinstalleerde drivers compleet verwijderen, naar ik meen.

www.kxproject.com
klonk goed, totdat ik dit tegenkwam:

DirectSound 3D (software emulation; 2-speakers mode only)

jammer hopelijk in de toekomst wel 4 speaker support

maar ik ga ze toch eens voor de grap proberen :)

PIII 800@804 Mhz

• Noedelsupke
strandbal schreef op 28 november 2003 @ 18:55:

www.kxproject.com
omg het gaat dus met deze drivers, bedankt

wel via een vrij omslachtige omweg.......maar die drivers wordt constant aan gewerkt, heb ook al wat bugjes ontdekt, maar er zit zeker potentie in :)

kan creative nog een voorbeeld aan nemen, bv alle 4 de speakers apart volume regelen enzo, top _O_

PIII 800@804 Mhz

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik vond btw dat met de Live erg prettig.. Heeft de Audigy nu niet, vind ik wel jammer, maarja :+
Meerdere boxensets aansluiten vind ik wel handig, hoor :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Pagina: 1