In een ander topic word gezegt dat je het serie nummer van Microsoft Office XP terug kan vinden met het programma Aida32. Ik heb dit programma maar ik kan de optie niet vinden. Weet iemand waar die staat. Mocht dit mogelijk niet mogelijk zijn kan iemand mij dan vertellen waar ik dit wel kan terug vinden. Via Office zelf kan ik het ook niet vinden.
Verwijderd
Hoezo wil je dat weten ? Je hebt toch niet je licentie weggegooid ? Als dit wel het geval is ben je zo en zo in overtreding door de software nog langer te gebruiken zonder de licentiesticker
Het is idd verstandig om je sticker bij je cd te houden, maar normaal schrijf ik het serie nummer op me cd'tje zodat ik de rest van die bende weg kan gooien. Vandaar.
Aida32 | Software | Licenses
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Dat zou logisch zijn ja. Ik heb versie 3.8 maar daar staat ie niet.Brahiewahiewa schreef op 28 november 2003 @ 17:58:
Aida32 | Software | Licenses
Gewoon op de licentie?! Of op de sticker inderdaad. Waarom wil je een nummer terug "vinden"? Heb je het product wel gekocht of probeer je het serienummer van werk / school te achterhalen?!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik heb versie 3.80 , de "Enterprise" variant
offtopic:
[quote]Bor_de_Wollef schreef op 28 november 2003 @ 18:05:
Gewoon op de licentie?! Of op de sticker inderdaad. Waarom wil je een nummer terug "vinden"? Heb je het product wel gekocht of probeer je het serienummer van werk / school te achterhalen?![/quote]
Gaan we nou ineens met z'n allen boeven vangen?
Gewoon op de licentie?! Of op de sticker inderdaad. Waarom wil je een nummer terug "vinden"? Heb je het product wel gekocht of probeer je het serienummer van werk / school te achterhalen?![/quote]
[ Voor 82% gewijzigd door Brahiewahiewa op 28-11-2003 18:07 ]
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Ik had de Personal versie, heb inmiddels de enterprice versie gedowned en ik heb de key, merci Brahiewahiewa.Brahiewahiewa schreef op 28 november 2003 @ 18:06:
Ik heb versie 3.80 , de "Enterprise" variant
offtopic:

clickable
De Enterprise Edition is de beste versie
directe link van de nieuwste versie: http://www.aida32.hu/download/aida32ee_388.exe
Met deze keyfinder had je ook de product key kunnen achterhalen. 
Volkomen legaal trouwens
Volkomen legaal trouwens
[ Voor 17% gewijzigd door _the_crow_ op 28-11-2003 18:24 ]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Verwijderd
Ik doe dit soort software altijd in een doos en die doos zet ik mooi weg ben je minder gouw wat kwijtbouwploeg schreef op 28 november 2003 @ 17:58:
Het is idd verstandig om je sticker bij je cd te houden, maar normaal schrijf ik het serie nummer op me cd'tje zodat ik de rest van die bende weg kan gooien. Vandaar.
Tenminste dat is bij mij het geval was vroeger ook van alles kwijt...
Het probleem lijkt me opgelost - verder hoort je vraag eigenlijk in Software Algemeen thuis, maar omdat er al tal van oplossingen staan doe ik het topic maar dicht ipv te verplaatsen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()