Ik heb een pinnacle pctv kaart. Nou heb ik geprobeerd om deze kaart op pal60 te krijgen maar dat lukt niet met de software die er bij zit. Nou wou ik graag weten of ander software hier voor nodig heb of ondersteunt deze kaart geen pal60? En als hij dit niet onder steunt dan welke kaart dan wel?
Welke pctv kaart heb je? en welke chipset/tuner zit erop.
Mijn miro video PCTV pro doet namelijk wel beeld geven als ik pal 60 selecteer (nu doet dat ding bij practisch alles beeld geven, ondersteund echt veel dit antieke kreng (BT848 met ik meen een philips tuner)
Mijn miro video PCTV pro doet namelijk wel beeld geven als ik pal 60 selecteer (nu doet dat ding bij practisch alles beeld geven, ondersteund echt veel dit antieke kreng (BT848 met ik meen een philips tuner)
Ik heb gewoon de goedkoopste pinnacle pctv kaart. Geen idee wat voorn chipset er op zit of wat voorn tuner. Maar welk software gebruik jij by je kaart?
Ik kan alleen maar ntsc, secam en een paar verschillende pal soorten kiesen maar
geen pal60.
Ik kan alleen maar ntsc, secam en een paar verschillende pal soorten kiesen maar
geen pal60.
Ik gebruik versie 2.20 van de software die erbij zit (uit '98). Helaas incompatible met de hedendaagse OSen (onder 98 draait het perfect) en kan kiezen uit de nodige PAL settings (enkele tientallen).Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 02:10:
Ik heb gewoon de goedkoopste pinnacle pctv kaart. Geen idee wat voorn chipset er op zit of wat voorn tuner. Maar welk software gebruik jij by je kaart?
geen pal60.
Maar heb je al eens Dscaler geprobeerd? bij sommige blijkt dat ook goed te werken.
ja ik heb dscaler wel geprobeerd maar die laat mijn computer zo maar opnieuw opstarten als ik dscaler opstart
GoT HuisregelsVerwijderd schreef op 29 november 2003 @ 02:10:
geen pal60.
Beetje moeite mag je erin steken, haal als je het niet weer dus die kaart uit je PC en ga na weke chip erop zit en welke tuner. Wij kunnen je alleen helpen als je zelf ook meehelpt
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
dion_b nog wel wakker ?dion_b schreef op 30 november 2003 @ 01:47:
Beetje moeite mag je erin steken, haal als je het niet weer dus die kaart uit je PC en ga na weke chip erop zit en welke tuner. Wij kunnen je alleen helpen als je zelf ook meehelpt
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2003 03:31 ]
Pagina: 1