Mijn internet explorer 6 slaat mijn cookies niet meer op. Ik heb van alles geprobeerd zoals beveiliginsniveau lager zetten en temp legen ( zou het hier aan kunnen liggen, dat ik per ongeluk een map heb gewist ?? ). Maar schijnbaar helpt dat niet. Het gebeurde zomaar spontaan toen ik de pc aanzette. Ik ontdekte dat alle pagina's waar ik " blijf ingelogd " heb aangevinkd ( zoals t.net ) mij om een username en password vroegen. Elke keer als ik de pc opstart dan is alles automatisch weer weg. Zwaar irritant ....
Ik heb nog geprobeerd om IE6 opnieuw eroverheen te installeren maar dan krijg ik de melding dat er de vorige setup nog niet gelukt was en dat ik de pc opnieuw moet opstarten om de setup aan de gang te krijgen. Maar dat lukt dus ook niet .... IE verwijderen lukt dus ook niet .... heb de search ook gebruikt hier op GoT maar ben er niet wijzer van geworden.
Enige manier nu is dus de pc formateren maar daar heb ik geen zin in ....
Wie weet een oplossing of wie weet wat het probleem is ?????
oh ja bijna vergeten .. het gaat om windows 98se en ik heb geen firewall
beetje een lang verhaald maar alvast bedankt voor de antwoorden !
Ik heb nog geprobeerd om IE6 opnieuw eroverheen te installeren maar dan krijg ik de melding dat er de vorige setup nog niet gelukt was en dat ik de pc opnieuw moet opstarten om de setup aan de gang te krijgen. Maar dat lukt dus ook niet .... IE verwijderen lukt dus ook niet .... heb de search ook gebruikt hier op GoT maar ben er niet wijzer van geworden.
Enige manier nu is dus de pc formateren maar daar heb ik geen zin in ....
Wie weet een oplossing of wie weet wat het probleem is ?????
oh ja bijna vergeten .. het gaat om windows 98se en ik heb geen firewall
beetje een lang verhaald maar alvast bedankt voor de antwoorden !
[ Voor 10% gewijzigd door dcell op 28-11-2003 17:42 ]