FP-nieuws: max aantal replies?

Pagina: 1
Acties:

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
KPN gaat snelheid ADSL wederom verhogen

Beetje gare vraag misschien, maar is het misschien mogelijk/wenselijk om een max aantal replies bij nieuwstopics te zetten?
Ik vraag dit ei'k uit oogpunt van 2 dingen: leesbaarheid en modbaarheid..

Geen mens leest namelijk 267 FP-reacties volgens mij (tijd voor een Poll?) en na 24 uur zijn er nog steeds mensen die blijven reageren.. de vraag van mij is dan of zo'n oude reactie na zo'n lange lijst uberhaupt gelezen kan worden? Daarmee twijfel ik dus aan het fundament van het reactie-systeem, omdat de reactie toch enige toegevoegde waarde heeft.

Los daarvan is het modereren van zo'n draad ondoenlijk.. teveel replies die vaak meerdere mods nodig hebben en door een modder allemaal gelezen dienen te worden. Zeker zolang de reacties blijven binnendruppelen.....

* Delerium zou bij max van 150/175 replies meer rust vinden.
Het gebeurt overigens slechts enkele keren per jaar denk ik.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ecteinascidin schreef op 28 november 2003 @ 17:21:
Het gebeurt overigens slechts enkele keren per jaar denk ik.
Wat meteen ook de reden is dat het mij niet nuttig lijkt om er speciaal iets voor te bouwen. Ik vind trouwens ook niet dat je van te voren kunt zeggen dat reactie nummer 151 zinloos is omdat er al 150 andere reacties staan (want wie weet wat voor geblaat dat allemaal is). Het modsysteem moet er natuurlijk wel voor zorgen dat het draadje leesbaar blijft, en dat dat veel werk is zal ik niet ontkennen, maar een stop op nieuwe reacties is eigenlijk gewoon symptoombestreiding.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De mogelijkheden om reacties te kunnen plaatsen is er in de eerste plaats omdat bezoekers dan reacties kunnen plaatsen, in de tweede plaats omdat mensen die reacties dan kunnen lezen en in de tiende plaats omdat de reacties gemodereerd kunnen worden. Door een limiet te stellen aan het aantal reacties schop je de hele doelstelling van de reacties onderuit. Ik vind het dan ook een vreemd idee om een limiet in te stellen op het aantal reacties. Het argument dat modereren moeilijk wordt bij een groot aantal reacties slaat ook nergens op. Moderaties zijn er o.a. om het kaf van het koren te scheiden zodat de reacties leesbaar gehouden kunnen worden.

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Daarbij lees ik als redelijk actief modje een hele draad door mocht dat nodig zijn. Dat is juist die sport. En soms vind je nog zelfs wel een +3 of hoger aan het einde. :)

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Je zou in je profiel de te lezen reacties op een hoger niveau kunnen zetten. Heb je het kaf van het koren gescheiden. Mocht het dan zijn dat er dan nog wat onzin tussen zit, kun je het alsnog naar beneden modden.

[ Voor 10% gewijzigd door PcDealer op 30-11-2003 10:45 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:29
Even een total los vraagje, maar wat wel met de onleesbaarheid vand de hoeveelheid te maken heeft.

Is het niet mogelijk een systeem te maken dat je snel switcht van pagina, want ik vind het volgende thread en vorige zelf enorm omslachtig werken :)

|>

Pagina: 1