Koptelefoon en stereo tegelijk op nforce

Pagina: 1
Acties:

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik vraag me af of er ook een programma is waarmee je je outputs van je nforce soundstorm ook kan "routen"

Zodat ik 2x een line out heb.

1 voor mijn stereo en 1 voor mijn koptelefoon.
Dit omdat ik vrij lui ben en niet telkens over mijn pc heen wil hangen om de stekkertjes te verwisselen.

Een splitter is ook een oplossing, maar die kosten weer 4euro en zijn weer een paar grammetjes extra aan mijn output plug.

Misschien dat iemand een programma weet of een andere mogelijkheid?
De search leverde me niets op. (alleen veel over ruizende nforce`n)

Can`t live without the mods

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:13

w0w

Als je um al 5.1 of 6.1 instelt, dient je Line-in (of mic :X) als line-out-rear, daar kan dan je koptelefoon in? en zo'n splittertje kost hier overigs maar een eurotje, en wat bedoel je met die paar extra gram :?

• Flippy|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-01-2022

Flippy|IA

ispmonitor.be

yojordi schreef op 28 november 2003 @ 16:42:
Als je um al 5.1 of 6.1 instelt, dient je Line-in (of mic :X) als line-out-rear, daar kan dan je koptelefoon in? en zo'n splittertje kost hier overigs maar een eurotje, en wat bedoel je met die paar extra gram :?
Ik gebruik zo'n splittertje ook, en het gewicht is echt verwaarloosbaar hoor.
Tenzij je natuurlijk al 3 verloopstekkertjes gebruikt, maar dan moet je hoedanook al eens een deftig kabeltje halen.

ASUS A7N8X-Deluxe rev2.0, Barton 3000+ , 2x 256 DDR TWINMOS PC3200, Hercules RADEON 9800PRO, Maxtor 80gig 8mb + 120gig WD 8mb SATA, Superflower SF-301 case

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:13

w0w

Ik gebruik zo'n splittertje ook, en het gewicht is echt verwaarloosbaar hoor.
Tenzij je natuurlijk al 3 verloopstekkertjes gebruikt, maar dan moet je hoedanook al eens een deftig kabeltje halen.
Misschien een stomme vraag, maar wat heeft het gewicht dan voor gevolgen :? Zo'n geluidspoort flikkert echt niet zomaar van je mobo af, toch?

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:41

_Ernst_

Mark It Zero!

mmm het gewicht van zo'n splitter lijkt me hier echt niet van belang.
Teveel gewicht op de aansluitingen op je mobo is niet goed, maar het gewicht van een splitter is hier echt verwaarloosbaar :)

Last.fm

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
ik heb zo'n splitter in kabelvorm en die koste ongeveer €2,50.

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

Verwijderd

Kan je niet gewoon de surroundmeuk op 4 speakers zetten?

• Lone Gunman
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
veel moederborden hebben tegenwoordig een front panel audio header. Sommige kasten hebben namelijk aan de voorzijde een koptelefoonuitgang en een microfoon ingang. Deze zitten dan aangesloten op die front panel audio header. Als je een beetje creatief bent kun je op die header gewoon een kabeltje maken die verbonden is met een female jackconnector, et voila, een tweede line out.

Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.

Pagina: 1