Toon posts:

Oldskool scheepshandel game (386?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag beste mensen,

Voor het maken van een game in flash ben ik op het moment bezig met wat research. Ik ben op zoek naar de titel van een oud spel ( ik denk dat het rond de tijd van de 386's was)

In dit spel ligt de nadruk op het verhandelen van goederen over de hele wereld met een vrachtschip. Je begint met een roestig, oud vrachtschip. Naarmate je in het spel vorderd krijg je de beschikking over betere, grotere snellere schepen (die je moet kopen)

Bij aankomst in een haven moet je je boot binnenloodsen. Heb je eenmaal aangelegd dan kan je daar goederen in- en verkopen. Van tijd tot tijd krijg je ook de mogelijkheid illegale goederen te verschepen, met de kans dat je gepakt wordt.

Je zou me heel erg uit de brand helpen als je me aan de titel of een demo van dit spel wist te helpen.

Ik denk dat het inmiddels al wel abandonware is, mocht je mij op legale wijze dus aan de volledige versie kunnen helpen dan word dat helemaal gewaardeerd.

Dank!

edit:
Het spel speelt zich af in de huidige tijd

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 15:49 ]

Verwijderd

Ports of Call :)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 15:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_

heb er al best lang naar gezocht, grote dank! dat is em! :Y)

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-11 22:57

Keida

dr.

Hmm, als ik het zo lees, deed het me ook denken aan Colonisation :)

IJsdikte op de Elfstedentocht

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:05
hehehe
Dit speelde ik vroeger altijd bij me oom en tante :D
Vond het echt een geweldig spel :d

Aap!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:52
is ook een 3d versie van in ontwikkeling, http://www.portsofcall.de

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 16:11
Hmzz... als ik de TS was zou ik ff oppassen met copyrights, sinds dat lemmings-gezeik... en zeker als er een 3d versie in de maak is :)
verder wel tof project, succes ermee :)
Pagina: 1