Vaak heb ik tijdens slechte weersomstandigheden last van internetstoringen. Ik heb een premium-abbonement bij Kabelfoon. Als het bijvoorbeeld erg regent of flink grijs buiten is en het waait extreem hard dan kan ik vaak niet internetten. Dat is juist de tijd wanneer je lekker warm achter je pc'tje moet kruipen. Nu vraag ik mij af of dat aan mijn modemaansluiting ligt of aan het bedrijf zelf.
(modem->usb->router>usb->pc) Simpeler kan het bijna niet.
Dus daar kan het toch niet aanliggen. Mensen in mijn vriendenkring hebben soms wel storingen, maar niet die direct te maken hebben met het weer. Dus het is een erg vreemd verschijnsel.
Zijn er hier mensen die dit verschijnsel zelf ook hebben, of weten hoe het precies zit en of er misschien een oplossing voor is?
(modem->usb->router>usb->pc) Simpeler kan het bijna niet.
Dus daar kan het toch niet aanliggen. Mensen in mijn vriendenkring hebben soms wel storingen, maar niet die direct te maken hebben met het weer. Dus het is een erg vreemd verschijnsel.
Zijn er hier mensen die dit verschijnsel zelf ook hebben, of weten hoe het precies zit en of er misschien een oplossing voor is?