Virussen? Scan ze hier!
"Keyspace Checked: 36.512%"
Duss...
RC5 smaakt naar meer
Duss...
RC5 smaakt naar meer
Ja, d'r kan wel zo weinig gechecked zijn, maar er zitten toch écht geen blocks meer in de proxies...
Virussen? Scan ze hier!
Leuk geprobeerd wildhagen
... Maar ik zorg er toch eerst voor dat RC5 HELEMAAL klaar is
Was verder toch wel handig om te horen dat de proxies bijna droogstaan.
Gelijk maar even de buffer-in gevuld voor 4 dagen grazen. Dat moet genoeg zijn voor d.net om de aanvoer op orde te krijgen.
Gelijk maar even de buffer-in gevuld voor 4 dagen grazen. Dat moet genoeg zijn voor d.net om de aanvoer op orde te krijgen.
Verwijderd
Wildhagen begint een beetje OGR geil te wordenOp vrijdag 08 december 2000 08:07 schreef wildhagen het volgende:
Zoals jullie op http://n0cgi.distributed.net/rc5-proxyinfo.html kunnen zien raken de RC5-blocks op. Lijkt me een mooit moment om over te schakelen op OGR![]()
Verwijderd
Wildhagen, laat ze maar. tegen de tijd dat zij klaar zijn met RC5 (2-3 jaar) staan wij al bovenaan in de lijsten en kunnen ze ons nooit meer inhalen. alle nieuwe mensen maken we gewoon OGR gek. het blijkt maar weer dat je oudere mensen niks nieuws kan leren.
Och, ik denk dat /. en TA ook een jaar geleden hadden gedacht dat ze nooit door zo'n onbeduidend teampje als DPC te grazen zouden worden genomen. Nu weten ze wel beter.
Dus pas maar op Stappel, onderschat je teammaten niet
(Mij hoef je verder niet te vrezen hoor. Ik begin wat dat betreft niet veel met een Cel466@525 + P90
)
Dus pas maar op Stappel, onderschat je teammaten niet
(Mij hoef je verder niet te vrezen hoor. Ik begin wat dat betreft niet veel met een Cel466@525 + P90
Ik heb net dus ff uitgevogeld wat er nou preciesa aan de hand is:
De keyspace slice (zoals jullie wel weten kan de keymaster niet de hele 2^64 keys grote slice open houden) moest ff met de hand worden omgeschakeld worden daardoor was de keymaster dus ff out of blocks nu is dit gebeurd en langzaam krijgen alle master keyproxy's weer blocks
.
De keyspace slice (zoals jullie wel weten kan de keymaster niet de hele 2^64 keys grote slice open houden) moest ff met de hand worden omgeschakeld worden daardoor was de keymaster dus ff out of blocks nu is dit gebeurd en langzaam krijgen alle master keyproxy's weer blocks
There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI
Verwijderd
Nah, iig staan mijn koeien bijna zonder voer want ik wil fetchen en ik krijg geen antwoord.
Verwijderd
Een uur later ging het wel. En ik ken de proxies niet uit me kopOp vrijdag 08 december 2000 14:01 schreef DSmarty het volgende:
hlpdsk, fetch dan even vanaf een der public proxies!
Nou ik heb nog zat blokjes hier
... No need to panic
Pagina: 1