Toon posts:

foute s-video -> scartkabel voor tv out?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus mijn tv out s-video naar mijn tv brengen in de scart ingang (ivm s-video zit aan de zijkant klep ding )

Ik dus een mooie kabel gevonden maar ik krijg zwart wit beeld en totaal niet scherp.

Nu twijfel ik dus of deze kabel wel juist is want mijn sony tv kan svideo aan via scart, gaat automatisch goed.
Via het svideo gat werkt het perfect met een svideo kabel dus computer staat goed.

De kabel ziet er uit:

Aan de ene kant een scart stekker.
Uit de scart stekker komen 3 draden met 1 composiet. 1 kleine koptelefoon stekker, 1 svideo stekker.
Alles is dus uit 1 stuk.

Omdat die andere stekkers uit de scart stekker komen twijfel ik of de kabel alleen andersom werkt scart -> svideo.
Indien dit waar is kan ik dan wel dat slechte beeld ontvangen of zou er dan echt niks komen?

Ik hoop dat iemand uitsluitsel kan bieden zodat ik die knakker van de winkel even kan uitfoeteren })

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Ik heb het zelfde probleem, maar dat heb ik al opgelost door bij bureaublad, beeldeigenschappen, instellingen, geavanceerd,weergaves wat te veranderen bij de kleuren v/d secundaire monitor(tv). daar kon ik zwartwit veranderen in een kleur.
ik weet niet wat voor videokaart jij hebt, maar bij mij kon ik het hier veranderen.
dat wazige hoort zo, (waarschijnlijk) mijn tv geeft ook een hele wazig beeld.

ik hoop dat dit helpt! :)

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.