Ik ben bezig met het gebruik van de gratis versie van mijnwinkel.nl in de site van een vriend met een site over tweewielers www.wieltotwiel.nl nu wil ik mijnwinkel.nl gebruiken om de producten te etaleren maar het lukt mij niet om dit overzichtelijk te doen. Ik kan wel een frame maken maar dan krijg ik niet het gewenste resultaat. Is er iemand hier die deze dienst heeft toegepast?
Misschien kun je eens contact opnemen met de supportafdeling van mijnwinkel.nl?
Bij mijnWinkel kun je kiezen uit 5 verschillende layoutvormen. Deze kun je instellen als je je shop hebt geupload. Veelgestelde vragen kun je terug vinden onder 'help'.
Als je dan nog vragen hebt kun je een mailtje sturen naar start[at]mijnwinkel.nl of help[at]mijnwinkel.nl
(Ik werk overigens bij een bureau dat partner is van mijnWinkel, vandaar..)
Als je dan nog vragen hebt kun je een mailtje sturen naar start[at]mijnwinkel.nl of help[at]mijnwinkel.nl
(Ik werk overigens bij een bureau dat partner is van mijnWinkel, vandaar..)
Ik heb het niet zozeer zelf toegepast maar ik heb de layout van een dusdanig gecombineerde site gemaakt.
Ik kan wel snappen dat zo'n frame van mijnwinkel niet echt in jouw site past, maar wat scheelt eraan? Je middenbalk is zo'n 700 px breed, als je nou een frame *,700,* aanmaakt en in de bovenbalk een frame miept met de header van de site, en daaronder een * frame (variabele grootte) met daarin de webshop? Moet toch prima passen?
Ik zie voor de kinderfietsen wel een overzicht staan, hoezo is dit onduidelijk? Je kunt toch ook bij het klikken op elke fiets een plaatje laten zien, of gewoon een opsomming maken met de plaatjes onder elkaar?
Hoe gaat een klant te werk? Zoekt de klant per sé een fiets op naam en wil zoveel mogelijk overeenkomsten tussen diverse modellen zien, of zoeken ze een fiets uit op hoogte omdat die bij het kind moet passen, of op eigenschappen omdat de fiets licht moet trappen, een verstelbaar zadel moet hebben?
Ik kan wel snappen dat zo'n frame van mijnwinkel niet echt in jouw site past, maar wat scheelt eraan? Je middenbalk is zo'n 700 px breed, als je nou een frame *,700,* aanmaakt en in de bovenbalk een frame miept met de header van de site, en daaronder een * frame (variabele grootte) met daarin de webshop? Moet toch prima passen?
Ik zie voor de kinderfietsen wel een overzicht staan, hoezo is dit onduidelijk? Je kunt toch ook bij het klikken op elke fiets een plaatje laten zien, of gewoon een opsomming maken met de plaatjes onder elkaar?
Hoe gaat een klant te werk? Zoekt de klant per sé een fiets op naam en wil zoveel mogelijk overeenkomsten tussen diverse modellen zien, of zoeken ze een fiets uit op hoogte omdat die bij het kind moet passen, of op eigenschappen omdat de fiets licht moet trappen, een verstelbaar zadel moet hebben?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Nee het is inderdaad meer op zoeken, voor dat licht trappen enzo moet er toch echt persoonlijk gepraat worden lijkt mij. Maar ik het even proberen met een frame. En dan de winkel in de onderste frame bedankt.
Ja lees hun FAQ effe door..
Kijk anders op www.cardynamic.com hoe ik het heb gedaan.
Het bovenste stukje frame (waar het mapje scooters in staat) is niet nodig namelijk.. Die heb ik ook mooi weggewerkt
zo dus
Kijk anders op www.cardynamic.com hoe ik het heb gedaan.
Het bovenste stukje frame (waar het mapje scooters in staat) is niet nodig namelijk.. Die heb ik ook mooi weggewerkt
code:
1
| <iframe id=mijnwinkel src="http://shop.mijnwinkel.nl/data/v10741/objects/c1/" frameborder=0 scrolling=no width=100% height=485>Helaas, om deze site te kunnen bekijken dient u Netscape 6 of Internet Explorer 4 (of nieuwer) te gebruiken.</iframe> |
zo dus
edit:
sorry voor verkloten van het layout
sorry voor verkloten van het layout
[ Voor 50% gewijzigd door smaij op 05-12-2003 10:58 ]
Plus dat je deze
de volgende keer ook mag gebruiken
Verwijderd
ik snap je probleem niet echt, het ziet er toch best goed uit? Gewoon lekker overzichtelijk hoor...
offtopic:
het viel me eerst niet op, maar ik heb krom gelegen om je topictitel!
intergereren? graag!
het viel me eerst niet op, maar ik heb krom gelegen om je topictitel!
intergereren? graag!
Ik heb het nogmaals aangepast en nu zonder die tabjes boven de winkel, ik denk dat het er zo wel mee doorkan. Als er nog iemand anders sugesties heeft, graag even kritisch kijken. Het moet binnekort af zijn. En dan wil ik gewoon weten dat het er redelijk uitziet.
Dus eerlijk a.u.b.
Dus eerlijk a.u.b.
Om eerlijk te zijn, doen wij hier niet aan sitecheck-verzoeken...Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 04:16:
Ik heb het nogmaals aangepast en nu zonder die tabjes boven de winkel, ik denk dat het er zo wel mee doorkan. Als er nog iemand anders sugesties heeft, graag even kritisch kijken. Het moet binnekort af zijn. En dan wil ik gewoon weten dat het er redelijk uitziet.
Dus eerlijk a.u.b.
www.sitechecks.nl wel
Ik neem aan dat je zelf kunt inschatten of de site goed genoeg is voor de doelgroep en daarbij ook wat er tegenover staat.
En laat hem anders even aan je aanvrager zien?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()