Ik ben bezig met een kruistabelquery om per projectsoort het aantal kilometers te laten zien. Dit in een kilometerappicatie waarin medewerkers hun uren kunnen boeken. Het werkt allemaal hartstikke goed maar nu wil ik de query voor 1 bepaalde auto laten uitvoeren. Ik heb dus een veld in een formulier met het AutoID erin. Deze vraag ik op bij de criteria: [Forms]![Frm_Controlelijst]![AutoID]
Wanneer ik de query wil uitvoeren krijg ik een foutmelding dat het veld ongeldig is maar wanneer ik dezelfde criteria invoer in een normale query(dus geen kruistabelquery) dan doet ie het wel!
Wanneer ik in plaats van [Forms]![Frm_Controlelijst]![AutoID] een 1 wegzet doet ie het ook. Hoe kan dit? en hoe kan ik het oplossen?
Wanneer ik de query wil uitvoeren krijg ik een foutmelding dat het veld ongeldig is maar wanneer ik dezelfde criteria invoer in een normale query(dus geen kruistabelquery) dan doet ie het wel!
Wanneer ik in plaats van [Forms]![Frm_Controlelijst]![AutoID] een 1 wegzet doet ie het ook. Hoe kan dit? en hoe kan ik het oplossen?