Ik wil een datagrid vullen met data via een stored procedure. In deze stored procedure word mbv een cursor data in variabelen geplaatst en de inhoud van de variabelen wordt daarna aangepast. Daarna worden de variabelen aan een select opdracht toegevoegd.
Tot zover gaat alles goed. Het probleem is echter dat het datagrid wat ik gebruik maar één rij laat zien. Alleen de eerste rij. De overige rijen worden wel gegenereerd, maar komen niet aan bij de datagrid. Dit komt denk ik doordat elke rij met een aparte select opdracht wordt gegenereerd, waardoor er eigenlijk voor elke rij een aparte tabel ontstaat.
Is het mogelijk om die aparte tabellen in sql weer samen te voegen tot één tabel?
Hieronder staat de stored procedure om het één en ander te verduidelijken:
Tot zover gaat alles goed. Het probleem is echter dat het datagrid wat ik gebruik maar één rij laat zien. Alleen de eerste rij. De overige rijen worden wel gegenereerd, maar komen niet aan bij de datagrid. Dit komt denk ik doordat elke rij met een aparte select opdracht wordt gegenereerd, waardoor er eigenlijk voor elke rij een aparte tabel ontstaat.
Is het mogelijk om die aparte tabellen in sql weer samen te voegen tot één tabel?
Hieronder staat de stored procedure om het één en ander te verduidelijken:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| CREATE PROCEDURE test
AS
DECLARE @pid INT
DECLARE @uid INT
DECLARE @vol INT
DECLARE Photos_cursor CURSOR SCROLL FOR
SELECT PhotoID,UserID,Volgorde FROM Photos ORDER BY Volgorde
OPEN Photos_cursor
FETCH RELATIVE 2 FROM Photos_cursor
INTO @pid, @uid, @vol
WHILE @@FETCH_STATUS = 0
BEGIN
-- This is executed as long as the previous fetch succeeds.
SELECT CONVERT(char(6), @pid), CONVERT(char(6), @uid), CONVERT_
(char(6), @vol)
FETCH RELATIVE 2 FROM Photos_cursor
INTO @pid, @uid, @vol
END
CLOSE Photos_cursor
DEALLOCATE Photos_cursor
GO |
[ Voor 3% gewijzigd door Swerfer op 28-11-2003 14:57 ]
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com