Ik heb vorige week een abonnement besteld bij Bestelmaar.nl, nadat ik de benodigde papieren opgestuurd had kreeg ik deze mail terug:
Was de score te laag dan werd de aanvraag afgekeurd.
Nou lopen er geen incasso's bij me, sta ik weleens rood maar ach ik ben student
(en half nederland staat regelmatig rood tegenwoordig).
Ik woon sinds januari in den haag bij "hollands spoor", (in de buurt van de schilderswijk), en komen er tal van incasso brieven binnen die bedoeld zijn voor de vorige bewoner.
Maw. ik ben in mijn ogen onterecht afgewezen, ik bel telfort op en krijg te horen dat ik hierover schriftelijk een klacht kan indienen en dan gaan ze er nog eens naar kijken.
Ik vind het gewoon belachelijk dat ik een soort van "smeekbrief" moet gaan sturen, of ik aub klant mag worden van ze... dacht et niet..
Nou heb ik na deze e-mail zowiezo al iets van FUCK Telfort, maar wie heeft er al eens iets vergelijkbaars meegemaakt en hoe is dat toen afgelopen?
Nou dacht ik ineens weer aan mijn bijbaantje bij Talkline, ook dit bedrijf bekeek binnenkomende aanvragen en beoordeelde de aanvrager op zijn credibiliteit, vaak werd er gekeken in welke buurt deze persoon woonde en aan de hand van het betalingsgedrag van de buurt kwam daar een score uit.Wij hebben uw aanvraag bij Telfort ingediend alleen bent u door de provider afgewezen. De reden hiervoor is bij ons niet bekend. U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice van Telfort: 070-4525220
Was de score te laag dan werd de aanvraag afgekeurd.
Nou lopen er geen incasso's bij me, sta ik weleens rood maar ach ik ben student
(en half nederland staat regelmatig rood tegenwoordig).
Ik woon sinds januari in den haag bij "hollands spoor", (in de buurt van de schilderswijk), en komen er tal van incasso brieven binnen die bedoeld zijn voor de vorige bewoner.
Maw. ik ben in mijn ogen onterecht afgewezen, ik bel telfort op en krijg te horen dat ik hierover schriftelijk een klacht kan indienen en dan gaan ze er nog eens naar kijken.
Ik vind het gewoon belachelijk dat ik een soort van "smeekbrief" moet gaan sturen, of ik aub klant mag worden van ze... dacht et niet..
Nou heb ik na deze e-mail zowiezo al iets van FUCK Telfort, maar wie heeft er al eens iets vergelijkbaars meegemaakt en hoe is dat toen afgelopen?