Ik heb nou al een jaar lang een planet adsl lite abo en toen stond er op de website dat het een datalimit van 1 gig had. Was mn eerste breedband abo dus kon me niet voorstellen dat je daar zo snel over heen ging
. Maar na een jaar breedband denk ik daar ondertussen wel anders over.
Ik heb gelukkig nog niks gehoort van dat datalimit maar ik ben wel bang dat het straks zomaar toch nog wordt ingevoerd. Op de website van planet staat namelijk nog steeds dat er een data limit is.
Ik download ondertussen wel iets van 20 gig per maand wat dus zou betekenen dat ik eigelijk een rekening van ongeveer 100 euro extra zou moeten krijgen
( 5 euro per extra gig
)
Ik heb niet zoon zin in ruzie met mn pa en een leeg spaarvarken
dus weet iemand hoe het zit met die datalimit? Zeker als straks de verbinding verhoogd wordt naar 1 mbit is de datalimit helemaal niet meer normaal.
PS: Ik heb helaas de zoekfunctie niet kunnen gebruiken omdat die error geeft op het moment dus mijn excuses als er al een topic over dit onderwerp is
Ik heb gelukkig nog niks gehoort van dat datalimit maar ik ben wel bang dat het straks zomaar toch nog wordt ingevoerd. Op de website van planet staat namelijk nog steeds dat er een data limit is.
Ik download ondertussen wel iets van 20 gig per maand wat dus zou betekenen dat ik eigelijk een rekening van ongeveer 100 euro extra zou moeten krijgen
( 5 euro per extra gig
Ik heb niet zoon zin in ruzie met mn pa en een leeg spaarvarken
PS: Ik heb helaas de zoekfunctie niet kunnen gebruiken omdat die error geeft op het moment dus mijn excuses als er al een topic over dit onderwerp is
[ Voor 9% gewijzigd door Aurelium op 28-11-2003 14:00 ]