Toon posts:

[2K] Proliant 1500, setup herkent maar 15MB van 256MB *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al bij search gekeken maar helaas niks gevonden.

Ik heb dus een Proliant 1500 gekregen, dus ik wil hem gaan installeren, ik start dat ding op hij detecteerd 265 EDO ram ;) , ik ga de RAID instellen, tot zover gaat het goed. Dan doe ik de CD van Windows 2000 erin, hij gaat ale drivers laden, en dan stopt de instalatie en dan zegt hij dat er te weinig geheugen in zit, hij zegt dat er 15 MB EDO ram inzit :'( , kan iemand mij helpen???

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:10

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

In biossen zit een optie om eem memory gap in te stellen tussen 15 en 16 MB.
Kijk eens of die enabled is.

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Gebruik je de Smart Start cd van Compaq?

edit:
Volgens mij heb je daar eerder succes mee

[ Voor 45% gewijzigd door Ye Greate'96 op 28-11-2003 14:28 ]

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-05 16:28
Als je die niet gebruikt moet je 'm ff van de compaq/hp site downloaden (Compaq SmartStart cd), moet je wel even kijken of de proliant 1500 nog wel ondersteund wordt..

Maaruh.. zit er EDO in dat ding?? Ik dacht dat die op FastPage werkte.. Heb ook nog zo'n stofzuiger in de kelder staan, ook maar weer 's aanslingeren..

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niet in het BIOS komen, als de server opstart dan kijrg ik een logo van Compag en dan gaat hij het ram detecteren, maar ik zie nergens hoe ik in het bios kom en ja ik gebruik de smartstart cd die ik heb gedownload

Verwijderd

Is het wel nieuw geheugen?

Misschien eens vervangen door een ander. Misschien is er dan wel verschil ;)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik denk dat je om in de system setup te komen, je een diskette nodig hebt - kijk hier eens naar bv. de Compaq System Configuration Utility

Verwijderd

Eerst van smart start cd booten en setup config draaien.
Zo moeilijk is dit niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb geprobeerd te booten van CD, maar dan geeft hij error code 11 weer, en dat is dat ik de CD-ROM moet nakijken en cd CD drive, maar dat heb ik gedaan, en niks vreemds gevonden
Pagina: 1