PC Upgrade probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Pad
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
Okee, ik weet dat het niet helemaal netjes is, maar toch post ik dit topic. Ik had al in het upgrade topic van Aikeleer gepost, maar ik moet het eigenlijk vandaag weten en dat is in dat topic niet helemaal zeker (sorry mods!). Ik heb al heel wat topics doorgespit, en een heel aantal reviews e.d. gelezen, maar het vervelende is: het zegt me allemaal zo weinig!

Dus bij deze mijn vraag: wat kan ik het beste upgraden??? Ik kom er echt niet uit! En ik heb het écht geprobeerd...

Ik heb nu:

Mainboard: MSI K7T Turbo socket A
CPU: AMD Athlon 900 MMX
Ram: 128 MB SDRAM DIMM PC-133
Videokaart: Hercules Prophet 2 Geforce 2 MX
HD: Maxtor 30 GB 7200 RPM (is nog groot genoeg)

Mijn budget: € 300,-

Ik gebruik mijn PC voornamelijk voor games en Photoshop en uiteraard Office toepassingen, maar daar draait hij nu al snel genoeg voor...

Als er een mainboard aanbevolen wordt, svp met onboard LAN.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoezo zou je denk je hier wel worden geholpen, maar in het upgradetopic niet? :)

Oh, en ter geruststelling; het is vrijdag vandaag, dan heb ik vaak iets meer tijd dan door de weeks. Kijk niet raar op als vanavond dat hele upgradetopic weer een update heeft gehad. ;)

• Pad
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
Ja, sorry, ik had wel gehoopt dat je zou replyen, want je geeft info waar je wat mee kunt, maar de kans is dus groot dat je me vandaag kan helpen? Dat zou te gek zijn! :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Foei :+

Dit topic is gesloten.