Toon posts:

Ati radeon 9600 pro vraagjes en 3dMark03 instellingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal, ik heb net een nieuwe bakkie gekocht: Athon XP 2600+ 333 MHz 512 DDram PC 2700 en een ATI Radeon 9600 pro op een asus A7V8X-X KT400 mobo.

Ik wilde mijn benchmark score bekijken , maar onder welke instellingen moet ik hem runnen? om een te kunnen vergelijken met anderen... dingen al resolutie, driver instellingen (ik heb nu Catalyst 3.9) dus al die 3D instellingen in het driver menu... Verder heb ik nog een vraag over de AGP setting in dit menu oner SmartGart, bij mij staat daat "set agp speed" 4x.... ?!? terwijl ik een 8X agp kaart heb en mijn mobo ook... ik heb geprobeerd te veranderen in dit menu naar 8x maar na een restart gaat hij terug naar 4x...

Nog laatste ding... in mijn driver menu van WinXP staat "adapter type 9600 series", moet dit niet 9600 pro series zijn??... maar goed...
ik hoop op wat verduidelijking....

en kunnen jullie mij ongeveer mij vertellen wat voor score ik moet verwachten op dit systeem?

greetz.... BodyHammer

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-08 22:26
voor 3dmark gewoon de defaults gebruiken, dus zoals ie de eerste keer opstart.

AGP zou je evt. ook in de bios kunnen instellen misschien dat dat helpt

3Dmark is vrij systeem ongevoelig en erg GFX-kaart gevoelig. dit houd in dat je cpu,ram, mobo enz. niet zoveel effect hebben. voor een score kan je dus best op een hardware site terecht ook al is het een ander systeem. let wel op dat ze/jij dezelfde drivers gebruiken

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

• Neo289
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09-2024
agp 8X moet je in je bios instellen, in windows lukt het niet

mijn videokaart (Hercules 9600pro) wordt wel aangegeven als radeon 9600pro series..

ik heb zo'n 3200 3dmarks (p4, 2.6 GHz HT)
en overklockt op 480/330 zo'n 3720

niet dat ik er iets van merk in gamez ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Neo289 op 29-11-2003 10:16 ]