Hallo ik heb hier op mijn werk een beetje een vreemde situatie. Ik moet telkens als ik mijn Internet Explorer open en naar het intranet ga opnieuw inloggen (user/pass). Dit geldt idem voor mijn Outlook 2000 die ernaast staat geinstalleerd. Ik heb alle mogelijke opties al bekeken en aangevinkt, maar telkens als ik datprobeer dan verwijdert hij mijn password uit zijn "geheugen". Erg vreemd. Wie kan me helpen?
Toevallig ingebeld via een VPN over een modemconnectie.. dan heb ik dat probleem op..
Via Manage Passwords (User Accounts -> Advanced) kan ik er voor zorgen dat ie niet met een popup komt..
Via Manage Passwords (User Accounts -> Advanced) kan ik er voor zorgen dat ie niet met een popup komt..
In welke zone zit je, als je op de intranet site zit? En hoe staan de security settings, mbt logon (onderaan) in die zone?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Ik heb al gekeken bij de instellingen van de verschillende zones, en ook al de instellingen veranderd. Dit helpt allemaal niet !!
Daar heb ik natuurlijk niet zoveel aan. Wat heb je precies veranderd, in welke zone etc.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Dat was de vraag niet. De vraag was:Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 09:02:
Ik heb al gekeken bij de instellingen van de verschillende zones, en ook al de instellingen veranderd. Dit helpt allemaal niet !!
Aangezien je er zelf niet uitkomt, is het misschien handig om aan te geven hoe alles ingesteld is, dan bestaat de kans dat iemand je kan helpen.blackd schreef op 12 december 2003 @ 07:07:
In welke zone zit je, als je op de intranet site zit? En hoe staan de security settings, mbt logon (onderaan) in die zone?
Pagina: 1