Toon posts:

[TFT] zakelijkgebruik

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In het bedrijf waar ik werk is het tijd voor nieuwe workstations. Aangezien alles aangepast wordt, dachten ze hier om 15" tft monitoren te plaatsen. Ik ben het er helemaal mee eens. (krijg er dan ook 1 :9 )
iig, de vraag blijft dan welke. Hier werken ze niet met grafische programma's ofzo. Gewoon het normaal kantoor werk. Word, exel, acces, het normale.
Liefst natuurlijk zo goedkoop mogelijk maar toch moet de tft voldoen aan de eisen :+
Wat voor tft monitor is dan aan te raden. Normaal is het welke tft monitor is het beste, bij deze, welke is het slechtste en goed genoeg voor het kantoor gebruik. :)

offtopic:
Volgens mij is dit nooit direct ter spraken geweest voor het kantoor gebruik, anders verwijder dit topic

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:53

-ET-

Phone Home

Wij hebben op hier op kantoor compaq 1520 15" TFT monitoren staan. Die doen het perfect.

Verwijderd

Er zijn maar een paar fabrieken die LCD displays maken. Het zal dan ook niet veel uitmaken welk merk dat je kiest. Elke 'nieuwe' TFT zal aan jouw eisen voldoen.

Ik raad je wel aan een gerenomeerd merk te kopen, of bij een gerenomeerde dealer/groothandel. Dit ivm garantie waar je misschien aanspraak op zal moeten maken.

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als je een aantal TFT's koopt, spreek dan goede dode-pixel voorwaarden af. Wij hebben tien tft's aangeschaft waarvan er drie schermen dit irritante defect hebben. Helaas zijn deze Samsungs niet meer terug te brengen vanwege het pixel-beleid van het bedrijf. Jammer genoeg hadden we geen afspraken gemaakt met de leverancier, hadden we achteraf wel moeten doen.

Verder is het gewoon zaak een beetje rond te kijken. Ik ben zelf zeer enthousiast over Iiyama, over dit merk heb ik zelden klachten gehoord (nu zullen ze komen ;) )

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

grimson

domeingrommer

Ik zou voor het scherm gaan met DVI aansluiting, alhoewel de meeste TFT schermen met analooge input ook goed beeld geven !

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

grimson schreef op 28 november 2003 @ 22:47:
Ik zou voor het scherm gaan met DVI aansluiting, alhoewel de meeste TFT schermen met analooge input ook goed beeld geven !
daar ben ik het niet erg mee eens... de DVI aansluiting is een doodgeboren kind...
ze heeft te weinig bandbreedte tov D-SUB (de normale connector) en op veel TFT's met DVI zit een convertor van DVI=> D-sub (zeker goedkopere modellen) dus eigenlijk maakt het niet uit...

ASSUME makes an ASS out of U and ME

• Techless
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Techless

GuT

grimson schreef op 28 november 2003 @ 22:47:
Dat lijkt me dus minder belangrijk. Op kantoor verwacht ik ook geen videokaarten met een DVI interface. Hij steld met de genoemde werkzaamheden ook niet zo'n hoge eisen. Ik zou eerder gaan voor een zo zuinig mogelijke 15" tft. Viewsonic is op dat gebied wel een goede. En deze geven bovendien een goed beeld.

[ Voor 6% gewijzigd door Techless op 29-11-2003 17:43 ]

The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Pagina: 1