[2u voeding] waar vind ik deze?

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jellebelle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik word er leip van!

Ik heb deze 2U serverkasten, echter alleen zonder voeding.

De voeding die er in hoort heeft als afmetingen 200x100x70mm (ATX)

Ik ben dus op zoek gegaan. Na heel veel zoeken vond ik ze (dacht ik) bij Supermicro, ik heb toen deze aangeschaft.

Wat blijkt nu, ze zijn bijna 2x zo lang en ook breder dan die ik nodig heb!

Misschien niet slim van mij om van te voren de afmetingen te checken maar ik kon niet verzinnen dat een langwerpige 2U voeding niet een standaardmaat zou hebben.

Daarom mijn vraag:
Kan iemand eens uit de doeken winden hoe het zit met standaardisering van servervoedingen? Want ik snap er geen snars van. Het zal toch niet zo zijn dat iedere fabrikant zn eigen maat verzint?

Andere vraag:
Wie o wie weet waar ik in Nederland 2U voedingen koop met de afmetingen: 200x100x70 (ATX - 300W)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Volgens mij hebben ze hier wat je zoekt. Ik zie er zo al een van 205x100x40.5, ze hebben ook vast wel eentje van net wat kleiner.

Daar hebben ze ook nog eens erg veel spul voor rackmounts, je zou ze altijd een belletje kunnen geven om te vragen welke het beste in je case gaat. :)

• jellebelle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Aikeleer schreef op 28 november 2003 @ 13:57:
Volgens mij hebben ze hier wat je zoekt. Ik zie er zo al een van 205x100x40.5, ze hebben ook vast wel eentje van net wat kleiner.

Daar hebben ze ook nog eens erg veel spul voor rackmounts, je zou ze altijd een belletje kunnen geven om te vragen welke het beste in je case gaat. :)
Joehoe, gevonden!! http://www.procase.nl/Index.asp?page_id=166
Thanks voor deze tip.

Blijft nog mijn vraag over:
Kan iemand eens uit de doeken winden hoe het zit met standaardisering van servervoedingen?