Outlook Express, mail automatisch verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:13
Gebruik al een tijdje Hotmail icm Outlook Express. Werkt perfect op een (klein) puntje na:

Aan de linkerkant van m'n Outlook scherm heb je zo'n 'Tree' waar je je mappen ziet, 2 hoofdmappen: lokale mappen en hotmail. Deze mappen zijn ook weer onderverdeeld in inbox, outbox, enz.

Nu heb ik onder de Hotmail map ook een map staan met de naam: Grote hoeveelheden e-mail. Dit is volgens mij de 'spam'box van hotmail. Nu is mijn vraag of ik kan zorgen dat Outlook net als bij de map: verwijderde items' deze map ook automatisch kan leegggooien bij het afsluiten van Outlook. Dit kan ik wel instellen voor de mappen 'verwijderde items' maar voor de map 'grote hoeveelheden e-mail' kan ik niet vinden waar ik dait aan kan zetten. Iemand een idee?

(Ps1: ik zit nu namelijk met het probleem dat als ik die map een tijdje vergeet leeg te gooien m'n hotmail account overvol raakt...)
(Ps2: heb search gebruikt maar kan niks relevant vinden, of ligt dit aan mij?)

• Pietertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 17:46

Pietertje

The Rock

Je kunt volgens mij bij hotmail bij Opties - Filter Ongewenste Post aangeven dat spam direct gewist moet worden. Dit is niet helemaal wat je vraagt, maar helpt wel je mail box klein te houden. }:O

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik gebruik het niet, maar OE is bij mijn weten geen OS, dus WOS ---> Software Algemeen :)

Zie verder ook ^^^^

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Volgens mij is dat ook niet mogelijk binnen Outlook Express zelf. Misschien moet je eens bij je hotmail kijken of er ook een instelling is die spam direct verwijderd. Of naar de trashcan stuurt (Die je dan wel automatisch kunt leeghalen).

Ik heb al in Outlook gezien dat je geen regel aan kunt maken...