Mijn vraag is of je een multipart briefpapier via outlook of outlook express verzonden kan worden.
Ik heb een html briefpapier voor outlook gemaakt werkt goed (html gezien), maar als ik hem naar outlook 95 stuur (ondersteund geen html) dan worden alle plaatje als attachment gestuurd.
Hij moet hem dan plaintext lezen zonder attachments en zonder html.
K heb de meta tag al met verschillende Content-Types geprobeerd (multipart/alternative, text/plain, text/html) maar k krijg het maar niet werkend.
K doe iets verkeert maar k kan maar nergens vinden wat!
K heb een php script dat wel gewoon goed werkt plain tekst en html, dat komt omdat de header er allemaal in gedefinieerd zijn.
Kan dit wat ik wil en hoe is de beste oplossing voor alle e-mail clients.
Ik heb een html briefpapier voor outlook gemaakt werkt goed (html gezien), maar als ik hem naar outlook 95 stuur (ondersteund geen html) dan worden alle plaatje als attachment gestuurd.
Hij moet hem dan plaintext lezen zonder attachments en zonder html.
K heb de meta tag al met verschillende Content-Types geprobeerd (multipart/alternative, text/plain, text/html) maar k krijg het maar niet werkend.
K doe iets verkeert maar k kan maar nergens vinden wat!
K heb een php script dat wel gewoon goed werkt plain tekst en html, dat komt omdat de header er allemaal in gedefinieerd zijn.
Kan dit wat ik wil en hoe is de beste oplossing voor alle e-mail clients.