[ALL] *.adm files waar te downloaden?*

Pagina: 1
Acties:

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:56

MF

Take a Seat

Topicstarter
De titel zegt het al, via google en GoT kon ik geen antwoord krijgen op mijn vraag.

Ik zoek dus de nieuwste *.adm files om zo via de server alles in te kunnen stellen. Nu staan de *.adm files gewoon in de Wxp map maar hoe weet ik of dit de nieuwste versie is? (worde ze überhaupt wel geupdate door MS?)

Deze vraag gaat ook op voor de andere MS pakketten. (office, mediaplayer enz enz)

• Krypt
  • Laatst online: 16-05 16:28
Veel updates komen er niet uit van de Policy Templates.. En als er een nieuwe versie van een pakket uitkomt, wordt er meestal ook een ResourceKit/AdministrationKit voor uitgeleverd met de templates..

Op de microsoft site kun je ze ook downloaden.. ff zoeken naar "Policy TemplesTemplates adm"

Voor Office: Orktools
Voor IE: IEAK

Hier staat nog een lijstje: http://www.winnetmag.com/Article/ArticleID/19725/19725.html

[ Voor 4% gewijzigd door Krypt op 28-11-2003 10:50 . Reden: Krom typen is ook een kunst.. ]

Pvouput live

• MF
  • Laatst online: 09:56

MF

Take a Seat

Topicstarter
Perfect, dit was wat ik zocht. (de MS site kan btw niets vinden zegt ie...)

edit:

op Policy template adm kon ie het wel vinden :)

[ Voor 32% gewijzigd door MF op 28-11-2003 10:45 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat we weten dat het over meerdere operating systems gaat :)

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 19:20

grimson

domeingrommer

Als je mediaplayer 9 installeerd dan komt er vanzelf een recente wmplayer.adm in je INF map te staan.
In principe heb je de meest recente ADM files als je Windows installeerd incl. de laatste servicepack.