Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Dat zijn connectoren die je in plaats van een standaard connector kunt gebruiken.
De kabels die daarbij horen zijn een stuk duurder, maar zijn volledig afgeschermd. Zo is het signaal zuiverder en dus de kwaliteit beter.
Ik denk dat als je een langere kabel dan normaal gebruikt het zeker zal schelen. Ik gebruik met m'n A201 HT de standaard kabel, en mij bevalt de beeldkwaliteit erg goed. Ik vind het dus niet nodig. Maar ja, ik ben wel een perfectionist, misschien dat ik mij er toch 's aan waag. Beter=altijd beter
(niet voor niets een Matrox G400 Max gekocht toch..?)

Ik hoop U bij deze voldoende geïnformeerd te hebben.
Hoogachtend, Ik.
De kabels die daarbij horen zijn een stuk duurder, maar zijn volledig afgeschermd. Zo is het signaal zuiverder en dus de kwaliteit beter.
Ik denk dat als je een langere kabel dan normaal gebruikt het zeker zal schelen. Ik gebruik met m'n A201 HT de standaard kabel, en mij bevalt de beeldkwaliteit erg goed. Ik vind het dus niet nodig. Maar ja, ik ben wel een perfectionist, misschien dat ik mij er toch 's aan waag. Beter=altijd beter
(niet voor niets een Matrox G400 Max gekocht toch..?)
Ik hoop U bij deze voldoende geïnformeerd te hebben.
Hoogachtend, Ik.
Verwijderd
Ja die BNC kabel. Best leuk op zicht, maar bij my wil ie SOMS wel eens de neiging hebben ff geen contact te maken. En is m`n scherm ineens ff zwart. Bijv als je tegen de kabel stoot. Trouwens, ik zie nog geen significant verschil. draai op 1600x1200@32. Maar goed, ik ga em gebruiken ook