Toon posts:

Kabelinternet van Casema

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Kabelinternet, een veel besproken onderwerp.
Het gaat om het volgende, ik heb zelf een kabel internet abonnement bij wanadoo en het wordt geleverd door Casema.
Nu is het echter zo dat ik de laatste tijd veel problemen ondervind met de verbinding. Dit is te wijten aan een van de partijen die mij internet levert.
Nu is het echter zo dat ik een ingang heb bij casema waardoor ik bepaalde dingen in werking kan zetten. Echter kan ik dat niet alleen en heb ik meer mensen nodig die dezelfde problemen ondervinden als mij.

Heb jij dezelfde probleem als ik, dat je problemen heb met casema, stuur me dan een mailtje (casema@vwijngaarden.com), zodat ik de problemen kan inventariseren en daarmee naar casema kan gaan.
Gelieve je klantnummer bij casema te vermelden, zodat ik aan kan tonen bij casema dat het daarwerkelijk om klanten van casema gaat! Ook is je telefoonnummer belangrijk, mocht ik vragen hebben over het probleem dan kan ik je altijd bereiken.

ik hoop dat ik wat van jullie hoor, want ook ik wil graag dat mijn verbinding het beter gaat doen!!

Alvast bedankt, graag hoor ik van jullie!

Met vriendelijke groet,

Robby van Wijngaarden
casema@vwijngaarden.com

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Je kan ook zeggen: Post je bevindingen in dit topic en inventariseer dan de meningen van de wanadoo gebruikers

Dan hebben meerdere mensen er wat aan

[ Voor 8% gewijzigd door Den the Man op 28-11-2003 10:30 ]

Pak je rust!

Verwijderd

Topicstarter
Den the Man schreef op 28 november 2003 @ 10:28:
Je kan ook zeggen: Post je bevindingen in dit topic en inventariseer dan de meningen van de wanadoo gebruikers

Dan hebben meerdere mensen er wat aan
correct, maar de mensen van casema willen graag klant nummers, dit omdat iedereen wel een mening over kabel kan hebben maar ze problemen graag van hun eigen klanten willen horen.
Op zich ook logisch natuurlijk!

met vriendelijke groet,

robby v wijngaarden

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:26

Korakal

Up up up!

Helaas, maar dit kunnen we niet toestaan. GoT is een forum, en daar worden onderwerpen behandeld die op een forum besproken kunnen worden. In dit geval gaat dat dus niet lukken, dus hoort dit ook niet op het forum thuis.

Dit topic is gesloten.