Toon posts:

Tik bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik opstart vanaf mijn 3 maanden oude Maxtor HD,..hoor ik sinds een paar dagen drie korte tikjes.
Dit verschijnsel doet zich voor als het bureaublad bijna geladen is..
Daarnaast heeft het klikgeluid zich ook een of tweemaal voorgedaan bij het opstarten van een programma zoals bijv. explorer.
Verder lijkt de schijf goed te werken en de uitgevoerde testjes leveren niets op.
Ik vraag me af wat ik hier mee aanmoet,..hebben jullie misschien een idee?

Verwijderd

Dit had ik ook bij mijn nieuwe Maxtor, van die tikkjes, meestal bij mij maar eentje als hij hard moet werken de schijf. Voor de rest liep hij perfect, maar mocht hem van de winkel meteen binnendoen, en ik kreeg meteen een nieuwe

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-02 12:42
Je zou zeggen dat er een slag in de schrijfkop zit. Either way zou ik hem idd omruilen, zoiets boezemt geen vertrouwen in voor een lang leven.

waarom staat dit in PMG???
edit:
al aangepast

[ Voor 8% gewijzigd door its_Muppet op 28-11-2003 09:04 ]

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:39
dit heb ik ook gehad alleen maar 1 tik bij het opstarten van de computer ben toen terug gegaan heb nieuwe gekregen maare die deed hetzelfde :/ pas toen ik er een nieuwe voeding in had gezet toen deed hij dat niet meer :*)
hoeveel wat voeding heb je trouwens dan??? daar zou het mischien wel aan kunnen liggen ;)

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090