Ik probeer nu al een aantal dagen de nokia comminicator 9210i opnieuw te installeren. Heb nu NL software erop en wil graag engelse software erop. Maar het wilt m emaar niet lukken... krijg de ene foutmelding na de andere. Of de verdbinding tussen me communicator en pc (athlon xp 1800 met windwos xp) valt weg. of ik krijg een melding "toegang geweigerd".
Heb ook geprobeerd om de update op me nokia te zetten en het zo te installeren maar zalfs zo gaat het niet (toegang geweigerd).
Ik heb geen blokkering of wachtwoord op me nokia of op me simkaart (zelfs eruit gehaald) zitten.
Volgens de nokia servicecenter is het niet mohelijk om een engelse OS op een vooralf nederlands geinstalleerd communicator te zetten. Ze hebben wel klanten ontmoet bij wie het gelukt is....
Is er mishcien iemand die hier meer over weet of ervaringen ermee hebt?
Heb ook geprobeerd om de update op me nokia te zetten en het zo te installeren maar zalfs zo gaat het niet (toegang geweigerd).
Ik heb geen blokkering of wachtwoord op me nokia of op me simkaart (zelfs eruit gehaald) zitten.
Volgens de nokia servicecenter is het niet mohelijk om een engelse OS op een vooralf nederlands geinstalleerd communicator te zetten. Ze hebben wel klanten ontmoet bij wie het gelukt is....
Is er mishcien iemand die hier meer over weet of ervaringen ermee hebt?