Toon posts:

Welke Prog voor de Plextor 708A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allen

Ik ben nog een newby op dit gebied, nu heb ik me de laatste weken behoorlijk inverdiept in de plextor 708A, die ik nu inmiddels 1 week in mijn bezit heb. Maar doordat de meningen van iedereen behoorlijk verschillend is en uiteenloopt wil ik nu wel eens van "kenner" eens weten welke hij/zij gebruikt, ik heb zelf orgineel DVD x COPY gekocht maar dit programma wil wel rippen maar helemaal niet branden. Nu heb ik ook NERO DVd encryptor en schrink. Maar Nero brand hooguit 2.4 speed. Dit ligt niet aan de brander maar aan de software heb ik in dit forum begrepen.

Ik heb de laaste firmware geflasht 1,3.

Zoals ik al schreef heb ik nog niet zo heel veel ervaring hierin, dus wie zou me kunnen helpen.

Alvast heel erg bedankt.

Groeten GeNeRaL

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-03 23:25
Welkom op GoT _GeNeRaL_. Lees eerst de FAQ een keer goed door want je hebt blijkbaar dit over het hoofd gezien. Verder ligt het waarschijnlijk niet aan Nero omdat ik gewoon op 8speed DVD+R's kan branden. Ik denk dat het je media is wat dwars ligt.

Het is niet nodig om te groeten onder je post. Wij Tweakers doen elkaar constant de groeten

• Neo289
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09-2024
Je hebt wel een mooie brander gekocht :)

probeer DVD2one eens, dat is een vrij handig programma

Verwijderd

Topicstarter
IK heb nu verschillende media's gebrobeerd maar ik kan maar op 2,4 speed fikken zoals ik al schreef, nu heb ik echter 2 spindels DVD r laten komen van de Pc beurs die op het lijstje staan met de vermelding 4 speed of 8 speed, dus als ik met nero hoger branden kan laat ik dat wel ff weten.

Groeten GeNeRaL

Verwijderd

Topicstarter
Hierbij ff met de plextor gebrande media. Zoals er al ergens stond beschreven, dat als je het knopje ingedrukt hielt 3 seconden, leest en schreef de plextor sneller. Ik heb dit uiteraard geprobeerd en het werkte, mijn brand prog is Nero.

Princo -
Platinum +
Octron -
Datatrack +
Traxdata - & +
Nashua - & +
Sentinel + & -
Emtec -

Deze werkte er goed mee en met Nero 6.0.
Traxdata is voor 4 speed maar kon de + branden op 8 speed (met ingedrukte knop dan)

Dus zou ik zeggen werk bij mij werkt traxdata + het beste en het snelste. Ook heb ik een spindel platinum gebruikt niet 1 keer een mis burner. Dus zijn willuswaar op 4 speed maar deze werkt ook bij me perfect.

Nou Heren/ Dames de groente

GeNeRaL