Als je van een dvd+rw een dvd-rom maakt, neem ik aan dat dit weer weg is als je de dvd wist of niet? Net als bij een gewone cd-rw.
Het blijft altijd een DVD-RW, alleen in beschreven toestant ipv onbeschreven...
Met welk programma zetten jullie de dvd+rw om naar dvd-rom zodat hij te lezen is door wat oudere dvd-spelers.
Ik heb net vandaag mijn dvd brander liteon-ldw-811s maar in nero zie ik niet het omzetten naar dvd-rom waar veel mensen het over hebben. Ook niet het 'book-type' bij medium info. Ligt dit aan mijn firmware of de software?
Ik heb net vandaag mijn dvd brander liteon-ldw-811s maar in nero zie ik niet het omzetten naar dvd-rom waar veel mensen het over hebben. Ook niet het 'book-type' bij medium info. Ligt dit aan mijn firmware of de software?
Er is op dit moment geen enkele Dual Format brander die dit kan! De NEC1300A wordt waarschijnlijk de 1e zeer binnenkortVerwijderd schreef op 28 november 2003 @ 01:22:
Met welk programma zetten jullie de dvd+rw om naar dvd-rom zodat hij te lezen is door wat oudere dvd-spelers.
webOS all the way!
Wat is dan een manier om toch te kunnen lezen in een dvd speler. Een dvd-rw of ligt het gewoon aan de rw ?Hermanvh schreef op 28 november 2003 @ 04:48:
[...]
Er is op dit moment geen enkele Dual Format brander die dit kan! De NEC1300A wordt waarschijnlijk de 1e zeer binnenkort
Dit omdat bijna alle oude DVD spelers het -formaat ondersteunen heb ik gehoord.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 12:55 ]
Ondervind je daar dan problemen mee? Op www.dvdrhelp.com/dvdplayers kun je compatibiliteitstabellen terugvinden welke soorten media gelezen kunnen worden en welke nietVerwijderd schreef op 28 november 2003 @ 12:43:
Wat is dan een manier om toch te kunnen lezen in een dvd speler. Een dvd-rw of ligt het gewoon aan de rw ?
Dit omdat bijna alle oude DVD spelers het -formaat ondersteunen heb ik gehoord.
Alleen staat de dvd-speler die mijn pa heeft daar dus niet bij. Een jvc.BalusC schreef op 28 november 2003 @ 12:57:
[...]
Ondervind je daar dan problemen mee? Op www.dvdrhelp.com/dvdplayers kun je compatibiliteitstabellen terugvinden welke soorten media gelezen kunnen worden en welke niet
Dan probeer je toch even verschillende soorten media uit?
De Lite-On LDW-811S kan alle soorten media branden
Aangezien DVD+RW thans niet werkt, dan zou ik als volgende poging DVD-R(W) uitproberen.
De Lite-On LDW-811S kan alle soorten media branden
[ Voor 29% gewijzigd door BalusC op 28-11-2003 13:09 ]
Maar zijn die dvd-rw'tjes los te koop....zomaar een pakje kopen van 30 euro of meer is me ff te duur?BalusC schreef op 28 november 2003 @ 13:08:
Dan probeer je toch even verschillende soorten media uit?
De Lite-On LDW-811S kan alle soorten media brandenAangezien DVD+RW thans niet werkt, dan zou ik als volgende poging DVD-R(W) uitproberen.
Pagina: 1