[EVE Online] Reso veranderen -> Crash

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
met de komst van mijn nieuwe PC heb ik eindelijk 2 monitoren die beide 1280x960 @ 75Hz draaien en wilde ik de Dual-screen functie eens testen. (bij mijn oude pc crashte hij steeds, vermoedelijk door de verschillen in reso's/Hz's) Dit bleek dus echter niet zo te zijn. Ook hier crashte EVE Online (laatste versie uiteraard) waardoor het process eve.exe 99CPU bleef slurpen en ik naar de desktop werd gegooid (muziek speelt door).
Wanneer ik hem nu opstart crasht ie meteen weer dus ik in de ini de regel waarin staat 2 monitoren, 1 van gemaakt en nu start ie weer op met de oude reso (800x600 waar het op lijkt). Maar zodra ik nu de reso wil veranderen (in optie menu staat ie nog steeds op 1280x1024 @ 1 monitor, terwijl dit duidelijk niet het geval is) crasht ie op de zelfde manier naar de desktop als toen ik de 2e monitor wilde inschakelen.
Mijn specs zijn als volgt:
Athlon 64 FX-5.1 @ 2400Mhz
2x 512MB Registered DDR Kingston HyperX
Asus Ati 9800XT 256MB DDR @ Asus drivers
19" MM904UT en 17" Vision MAster Pro 410 (weet type nummer niet). Beide van iiyama

Verwijderd

Ik had ook z'n soortgelijk probleem met EVE en help alles handmatig ingesteld in de prefs.ini .
Mischien stomme opmerking maar haal height and width in the ini niet door elkaar , het staat in de prefs.ini precies andersom.

desktopHeight=768
desktopPrimary=0
desktopSetup=1
desktopWidth=1024

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
DesktopPrimary staat bij op 1, ff 0 proberen :) thx