Effe een vraagie.
Ik heb een Dell Inspiron 4000 (omgebouwd naar Latitude C600) en heb er nu 512 mb Ram in zitten, maar ik wil eigenlijk wel meer, maar mijn ram bankjes zitten nu vol, kan er maar 2 in doen van 256 mb elk, is er nog een andere oplossing om meer RAM te verkrijgen, misschien iets externs, of zoiets?
Verder specificaties van mijn laptop;
O/S Windows XP Pro
Pent. III 800 mhz
512 RAM
10 Gb intern hdd
120 Gb extern hdd
C-dock station
Ati mobility M3 video
Probleem is dat hij een beetje te happeren af en toe als er diverse programma draaien.
<font color=blue>Snap...</font>
Dus kom maar op met jullie reacties

eigenlijk niet meer prog's dan dat, ik zie alleen dat als ik windows taakbeheer open en bij processen ga kijken dat er "niet-actieve systeemprocessen aan de gaan zijn die tot 80% van het cpu gebruik nodig hebben, wat kan dit zijn?
Kan je windows nt server draaien naast windows xp pro?
de edit knop heb ik gevonden...!!!!
Ik heb een Dell Inspiron 4000 (omgebouwd naar Latitude C600) en heb er nu 512 mb Ram in zitten, maar ik wil eigenlijk wel meer, maar mijn ram bankjes zitten nu vol, kan er maar 2 in doen van 256 mb elk, is er nog een andere oplossing om meer RAM te verkrijgen, misschien iets externs, of zoiets?
Verder specificaties van mijn laptop;
O/S Windows XP Pro
Pent. III 800 mhz
512 RAM
10 Gb intern hdd
120 Gb extern hdd
C-dock station
Ati mobility M3 video
Probleem is dat hij een beetje te happeren af en toe als er diverse programma draaien.
<font color=blue>Snap...</font>
Dus kom maar op met jullie reacties
eigenlijk niet meer prog's dan dat, ik zie alleen dat als ik windows taakbeheer open en bij processen ga kijken dat er "niet-actieve systeemprocessen aan de gaan zijn die tot 80% van het cpu gebruik nodig hebben, wat kan dit zijn?
Kan je windows nt server draaien naast windows xp pro?
de edit knop heb ik gevonden...!!!!
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 00:27 ]